Web Analytics Made Easy - Statcounter

مژگان نوری ،رئیس نظام صنفی رایانه ای استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت:دومین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر، فناوری اطلاعات و ارتباطات استان البرز در باغ گلهای پارک شهید چمران افتتاح شد.

رئیس نظام صنفی رایانه ای استان البرز افزود: بیست وهشت شرکت و دستگاه دولتی و هفت استارتاپ جهت ارائه خدمات دراین نمایشگاه شرکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری گفت: خدمات مختلفی از جمله تعویض سیمکارت و ارائه سرویس های رایگان اینترنت پرسرعت به مراجعه کنندگان ارائه می گردد.

او افزود:این نمایشگاه از ۱ تا ۴ بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۶ بعد از ظهر درباغ گلهای پارک شهید چمران پذیرای بازدید عموم مردم است.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: الکامپ نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کشت کرد

شهردار بجنورد گفت: طی سال ۱۴۰۲ فرآیند ایجاد کمربند سبز شهری با مساحت ۱۰۰ هکتار و کاشت ۵۰ هزار درخت و درختچه اجرایی شد.

محمد علی کشمیری در گفتگو با خبرنگار ایمنا از خراسان شمالی اظهار کرد: افزایش فضای سبز یکی از الزامات شهری است زیرا علاوه بر زیبایی‌های بصری، به افزایش روحیه و نشاط اجتماعی کمک می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه محله‌های حاشیه شهر بجنورد بیش از سایر نقاط به این پارک‌ها نیاز دارند، افزود: طی سال جاری پارک‌های سرداران، مالک اشتر، گلستان شهر، ولایت طراحی، احداث و یا بازسازی شد.

شهردار بجنورد تصریح کرد: ایجاد کمربند سبز با مساحت ۱۰۰ هکتار و کاشت ۵۰ هزار درخت و درختچه طی سال انجام گرفت.

کشمیری برگزاری جشن‌های مناسبتی را دیگر برنامه شهرداری طی سال ۱۴۰۲ با هدف افزایش نشاط اجتماعی برشمرد و گفت: برنامه‌هایی از قبیل جشنواره آشپزی و غذاهای سنتی، جشنواره بادبادک‌ها و مشارکت در جشنواره ملی طلایه داران اجرایی شده است.

وی برگزاری پیاده‌روی‌های عمومی را نیز یادآوری کرد و افزود: برگزاری مسابقات متعدد ورزشی از جمله والیبال ساحلی بانوان برای نخستین بار در دستور کار بود.

کد خبر 735443

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن در پارک غدیر یزد
  • اصفهان دومین استان گردشگرپذیر کشور در نوروز ۱۴۰۳ / لزوم افزایش ارائه خدمات به مسافران
  • اصفهان دومین شهر گردشگرپذیر کشور است/ لزوم افزایش ارائه خدمات به مسافران
  • برپایی دومین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان مبتلا به اوتیسم
  • حضور خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کشت کرد
  • آمادگی خوزستان برای حضور در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • گزارش دومین تمرین پرسپولیس بدون سرمربی
  • ۳۰ راهنمای گردشگری در اماکن تاریخی البرز به مسافران‌نوروزی خدمات ارائه می دهند
  • شهادت یکی دیگر از فرزندان مدافع حرم البرز