Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش مهر، هیئت تحریریه نیویورک تایمز به تازگی با انتشار گزارشی اعلام کرده است که در میان نامزدان انتخاباتی ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، دو چهره دموکرات بیشتر از دیگران مورد حمایت هیئت تحریریه این رسانه آمریکایی خواهند بود.

در این ارتباط نیویورک تایمز در گزارش خود، «الیزابت وارن» و «امی کلابچر» را دارای بیشترین حمایت از سوی هیئت تحریریه‌اش در میان دیگر نامزدان دموکرات برای انتخابات پیش رو معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب آن جاست که هر دو نامزد مورد نظر نیویورک تایمز، از میان زنان حزب دموکرات انتخاب شده‎‌اند و با وجود این که در حال حاضر در رقابت‌های درون حزبی دموکرات‌ها چهره‌های معروف دیگری از جمله «جو بایدن» و «برنی سندرز» نیز در حال رقابت هستند، اما نیویورک تایمز ترجیح داده علاوه بر «الیزابت وارن» یک چهره نه چندان مشهور و معروف دیگر را نیز که همان «امی کلابچر» می‌باشد، به عنوان نامزدهای دموکرات مورد حمایت خود معرفی کند.

نیویورک تایمز علت انتخاب این دو فرد را به عنوان نامزدان مورد حمایت خود، واقع‌گرایی و رادیکالیستی بودن آن‌ها عنوان کرده که در مقطع فعلی بیشترین اقبال افکار عمومی را به همراه دارد و در عین حال با بیان نوعی سنت شکنی تاکید کرده که به جای یک نفر، ترجیح داده از دو نامزد انتخاباتی حمایت کند.

نیویورک تایمز در معرفی وارن گفته است که او معمار برجسته قانون گذاری است و کلابچر را به عنوان کسی که توانایی بسیج کردن شهروندان را دارد؛ معرفی کرده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مداخله آمریکا در خاورمیانه؛ دغدغه جدید رأی دهندگان آمریکایی برای انتخابات ۲۰۲۴

 در پی افزایش تنش‌ها در خاورمیانه و تداوم حملات اسرائیل به غزه، احتمال درگیرشدن ایالات متحده در یک جنگ جهانی بزرگتر، نگرانی‌های زیادی برای رای دهندگان آمریکایی ایجاد کرده است.

یو اس‌ای تودی با اشاره به احتمال احیای بسته‌های کمکی برای حمایت از اسرائیل و سایر متحدان واشنگتن توسط قانونگذاران آمریکایی از شرایط بد اقتصادی مردم آمریکا خبر داد. این گزارش به نقل از یکی از شهروندان آمریکایی مصاحبه شونده نوشت: (آمریکا) در حالی میلیاردها دلار را به (حمایت از اسرائیل و دیگر متحدانش) اختصاص خواهد داد که بسیاری از مردم این کشور به دلیل گران بودن هزینه‌ها به پزشک مراجعه نمی‌کنند؛ اجاره بها سنگین و دستمزدها راکد است.

نظرسنجی گالوپ در ماه گذشته (اسفند) نشان داد که اکثر آمریکایی‌ها می گویند موضوعاتی مانند تورم، جرم و جنایت، مهاجرت غیرقانونی و مراقبت های بهداشتی مقرون به صرفه از مهم ترین مشکلات پیش روی این کشور هستند. با این حال پس از اقدام تنبیهی ایران علیه اسرائیل که در واکنش به حمله این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه انجام شد، ‌ بسیاری از آمریکایی ها در رسانه‌های اجتماعی درباره مداخله دولت آمریکا در خاورمیانه و وقوع «جنگ جهانی سوم» ابراز نگرانی کردند.

نظرسنجی یوگاو (YouGov) که در ماه مارس (اسفند) منتشر شد، نشان داد که ۶۱ درصد از آمریکایی‌ها معتقدند وقوع یک جنگ جهانی دیگر در پنج تا ده سال آینده بسیار یا تا حدودی محتمل خواهد بود و رویدادهای فراتر از مرزهای ایالات متحده بر رقابت های ریاست جمهوری این کشور تاثیرگذار هستند.

این گزارش افزود: تداوم حمله اسرائیل به نوار غزه و افزایش تنش‌های ناشی از آن بر خاورمیانه، بایدن را با چالش‌های بیشتری مواجه کرده و او به‌ طور ویژه از سوی جناح چپ فعال برای ایجاد آتش بس و کمک رسانی به غیرنظامیان در غزه تحت فشار خواهد بود.

نظرسنجی اختصاصی یواس‌ای تودی و دانشگاه سافولک که در ماه مارس (اسفند) منتشر شد، ‌ حاکی از افزایش همدردی فزاینده دموکرات‌ها با فلسطینی‌ها بود. حدود ۶۹ درصد از رای دهندگان در حزب خود بایدن از او خواسته اند تا اقدامات بیشتری برای مجازات اسرائیل و بهبود شرایط بشردوستانه در نوار غزه انجام دهد. همچنین کمک کنندگان برجسته کمیته مالی وی گفته اند تا زمانی که دولت بایدن (رژیم) اسرائیل را برای تغییر در نحوه اجرای جنگ تحت فشار قرار ندهد از حمایت او خودداری می کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مداخله آمریکا در خاورمیانه؛ دغدغه جدید رأی دهندگان آمریکایی برای انتخابات ۲۰۲۴
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه صنایع وابسته به پهپاد و موشک ایران/ وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت توسط آمریکا/ روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک/ حمله اسرائیل به پایگاه‌های دفاع هوایی در جنوب سوریه
  • حمایت دموکرات‌ها برای تصویب کمک‌های آمریکا به اوکراین و اسرائیل
  • نیویورک تایمز : اشتباه محاسباتی اسرائیل باعث تنش شد / عصبانیت امریکا بعد از حمله اسرائیل به دمشق
  • نیویورک تایمز: مقامات اسرائیلی در مورد شدت پاسخ ایران، اشتباه محاسباتی کردند
  • لو رفتن اشتباه محاسباتی اسرائیل درباره حمله ایران | فکر می کردند ایران حداکثر ... | ماجرای شکایت آمریکا از اسرائیل درباره حمله به سفارت ایران در دمشق
  • نیویورک‌تایمز: تل‌آویو تصور نمی‌کرد پاسخ ایران به حمله به کنسولگری دمشق تا این اندازه شدید باشد
  • نیویورک تایمز: حمله ایران پیروزی بزرگ منطقه‌ای بود
  • بایدن در مخصمه؛ تشدید نارضایتی‌ها در پی حمایت از اسرائیل
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی