Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جلسه هماهنگی برای برنامه ریزی ورزشکاران و دومیدانی‌کاران دارای شانس کسب سهیمه بازی‌های المپیک با حضور سرپرست دبیری فدراسیون، ورزشکاران و مربیان دوومیدانی برگزار شد. تاریخ انتشار: 18:48 - 01 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۱۵۹

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، جلسه هماهنگی برنامه‌ریزی‌های ورزشکاران دوومیدانی برای کسب سهمیه المپیک با حضور پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی، مرتضی غلامی خزانه‌دار و عضو هیئت رییسه فدراسیون، ایوب دادروان (مربی)، جواد کریمی (مربی)، مهدی پیرجهان و محمدجعفر مرادی بعداز ظهر امروز در محل فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست ابتدا پژمان معتمدی ضمن آرزوی موفقیت برای ورزشکاران دوومیدانی ایران در مدت زمان باقی مانده تا بازی‌های المپیک، حمایت فدراسیون را با توجه به وضعیت کنونی ورزشکاران دارای شانس کسب سهمیه المپیک اعلام کرد و اظهار داشت: فدراسیون دوومیدانی در این برهه زمانی پذیرای قهرمانانی است که برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک مصمم هستند.

وی افزود: من و شخص عرب، سرپرست فدراسیون دوومیدانی نیز برنامه‌ریزی برای هماهنگی برنامه‌های ورزشکاران شانس کسب سهمیه و قهرمانانی که شایستگی حضور در این رویداد مهم دارند را در اولویت همه امور فدراسیون قرار داده‌ایم. ما با آغوش باز پذیرای دغدغه‌های شما قهرمانان هستیم و امیدواریم با همدلی و همت و پشتکار به همه اهداف پیش رو جامه عمل بپوشانیم. بی‌تردید حضور شما قهرمانان در مهمترین رویداد ورزشی جهان که بازی‌های المپیک است برای میهن عزیزمان باعث سربلندی و افتخار است. ما نیز قصد داریم در کنار شما در رسیدن به موفقیت‌های پیش روی سهیم باشیم و یقیناً از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

در ادامه مهدی پیرجهان رکورددار دو ۴۰۰ متر بامانع ایران و ایوب دادروان به ارائه برنامه‌های اردویی خود تا پایان سال جاری اشاره کردند و پس از تبادل نظر مقرر شد اردوی تدارکاتی پیرجهان به همراه دادروان از فردا (چهارشنبه) ۲ بهمن ماه تا پایان سال در جزیره کیش پیگیری شود و برنامه ریزی حضور پیرجهان در مسابقات بین‌المللی سال جاری در فضای باز نیز در دستور کار قرار گیرد.

همچنین در خصوص برنامه‌ریزی برای آغاز تمرینات محمدجعفر مرادی، رکورددار دوی ماراتن ایران و همکاری با مربی او نیز بحث و گفت‎وگو مقرر شد پس از تعیین نهایی محل اردوی مرادی برای تمریناتش و همچنین برآورد هزینه‌های مربوطه، اقدامات لازم در خصوص اعزام وی نیز صورت گیرد.

بیشتربخوانید: قهرمانی مرادی در ماراتن جام هرمز

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون دوومیدانی دوومیدانی اردوی کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود

رئیس فدراسیون ترای اتلون گفت: هیئت قوی می‌تواند ورزشکار را جذب کند و با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدکاظم حججی، رئیس جدید فدراسیون ترای اتلون در حاشیه مجمع انتخاباتی این فدراسیون اظهار داشت: برای 4 سال آینده، نیازمند کمک همه هیئت‌ها هستیم و تک بعدی نمی‌توان کار کرد. من رای اعضا را گرفتم ولی خادم آنها و ورزش هستم.

رئیس جدید فدراسیون ترای اتلون ادامه داد: برنامه‌های ما ورزشکار و هیئت محور خواهد بود و می‌خواهیم استان‌ها را تقویت کنیم. در این راه به کمک ادارات کل نیاز داریم. هیئت قوی می‌تواند ورزشکار را جذب کند و با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت خواهد شد. در آینده نه چندان دور نیز مدال‌های آسیایی و جهانی، پیش روی ما خواهد بود.

محمدکاظم حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد

حججی گفت: شهید محسن حججی، پسر عموی من است که توفیق شهادت داشت. امیدوارم طوری کار کنیم که در مقابل این شهیدان، سربلند باشیم. از نظر سوابق ورزشی نیز باید بگویم که نخستین مدال ورزشی خود را در سال 1370 در رشته دوچرخه‌سواری کسب کردم. از سال 1383 که فدراسیون سه‌گانه معرفی شد، وارد ترای اتلون شدم و در کنار آن در دوچرخه‌سواری هم بودم. در سال‌های 2009 و 2010 مدارم مربیگری بین‌المللی گرفتم. در کارنامه من 18 مسابقه بین‌المللی در سه‌گانه ثبت شده است. 

محمدکاظم حججی تصریح کرد: برنامه‌ای 4 ساله تدوین کرده‌ایم و تلاش ما این است که برای بازی‌های آسیایی 2026 ورزشکاران خوبی را کشف و پرورش دهیم تا سهمیه المپیک 2028 را نیز به دست آوریم.

او در مورد فعالیت بانوان در رشته سه‌گانه افزود: بانوان تاکنون در مسابقات داخلی و خارجی در رشته‌های دوچرخه‌سواری-دوومیدانی شرکت می‌کردند. راهکاری پیش‌بینی‌ کرده‌ایم برای رشته سه‌گانه بانوان تا با لباس مورد تایید فدراسیون جهانی در مسابقات از جمله بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت کنند. ما تلاش داریم تا بازی‌های کشورهای اسلامی (سال آینده) در جزیره کیش برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • جایزه نقدی المپیک زیر سوال رفت!
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان