Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین روز از بهمن ماه ۹۸ فرصتی برای جمعی از معلمان و فرهنگیان این بخش ها پدید آمد تا ضمن دیدار با هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، مسائل و مشکلات خود را که عموما مربوط به محرومیت آنها از دریافت حق مناطق جنگی می شد را با مدیر ارشد استان در میان بگذارند.

در این دیدار عنوان شد که اکثر قریب به اتفاق فرهنگیان استان از حق مناطق جنگی برخوردار شده و تنها عده معدودی که عمدتا نیز سابقه کاری زیادی داشتند از این فرصت محروم مانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از فرهنگیان و معلمان که به نمایندگی از دیگر همکاران محروم خود از این مزیت با استاندار دیدار داشتند، خواستار احقاق حق خود بوده و از استاندار کرمانشاه و یزدان پناه مدیرکل آموزش و پروش استان خواستند که به کمک آن ها بروند.

برخورداری ۹۰ درصد فرهنگیان کرمانشاه از حق مناطق جنگی

در ابتدای این دیدار مدیرکل آموزش و پرورش از زحمات استاندار کرمانشاه برای تلاش های بی وقفه در راستای پیگیری پرداخت حق مناطق جنگی به فرهنگیان قدردانی کرد و گفت: بدون شک اگر این تلاش ها و پیگیری های مداوم نبود این اتفاق خوشایند رخ نمی داد.

مجید یزدان پناه افزود: با این پیگیری ها بیش از ۹۰ درصد فرهنگیان شهرستان کرمانشاه از حق مناطق جنگی برخوردار شده و تنها ۱۰ درصد که عمدتا در بخش های بیلوار و فیروزآباد مشغول هستند از آن محروم مانده اند.

وی تصریح کرد: این ۱۰ درصد شامل ۳۱۵ نفر از فرهنگیان و معلمان می شود که متاسفانه به دلیل بسته شدن سیستم از سوی وزارتخانه امکان اضافه کردن نام آنها در لیست فرهنگیان شاغل برای برخورداری از حق مناطق جنگی وجود ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: البته امیدواری زیادی وجود دارد با ادامه پیگیری ها و البته ورود استاندار به این موضوع و رایزنی با مسوولان مربوطه در کشور این مشکل مرتفع شود.

وی تصریح کرد: مجموعه آموزش و پرورش استان با جدیت حل مشکل این تعداد از همکاران را پیگیری و اجازه نمی‌دهد حق آنها که جزو شریف ترین و زحمتکش ترین اقشار جامعه و همکاران ما هستند تضییع شود.

حل مشکل ۳۱۵ فرهنگی کرمانشاهی در شورای برنامه ریزی مصوبه می شود

پس از سخنان مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان کرمانشاه؛ استاندار نیز قول حل مشکل مطرح شده را داد و گفت: برخورداری ۳۱۵ معلم و فرهنگی بازنشسته از این مزیت را در شورای برنامه ریزی استان مصوب خواهیم کرد تا بهتر از لحاظ قانونی و حقوقی بتوان آن را پیگیری کرد.

هوشنگ بازوند ادامه داد: زمانی که برخورداری ۳۱۵ فرهنگی جامانده از حق مناطق جنگی به شکل مصوبه دربیاید و وجاهت قانونی در استان پیدا کند متولیان امر در وزارت آموزش و پرورش تنها با استناد به قانون می توانند آن را رد کنند.

وی خاطرنشان کرد: بسیار هم بعید است در جایی از قانون آمده باشد که عده ای در یک سازمان از مزیتی برخوردار و عده ای دیگر از آن محروم بمانند.

استاندار کرمانشاه گفت: حتی در صورتی که مصوبه شورای برنامه ریزی استان نیز به هر دلیلی رد شد مکاتبات و پیگیری های لازم از طریق وزارت آموزش و پرورش و سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح انجام می گیرد تا حقی از این فرهنگیان زحمتکش ضایع نشود.

وی تصریح کرد: به نظر نمی رسد این موضوع مشکل غیرقابل حلی باشد و احتمالا مصوبه شورای برنامه ریزی استان و ارجاع آن به وزارتخانه بتواند این مسئله را حل کند.

بازوند یادآور شد: این مشکل تنها منحصر به آموزش و پرورش نیست و چند دستگاه دیگر مانند تامین اجتماعی، بانک ها و ... نیز با آن روبرو بودند که با سعه صدر مرتفع شد.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش، برخورداری جمع زیادی از کارکنان دستگاه های اجرایی استان از حق مناطق جنگی را نتیجه تلاش های مجموعه مدیران و مجمع نمایندگان استان دانست.

وی همچنین با قدردانی از تلاش های معلمان، آنها را روشنی بخش جامعه و تربیت کنندگان آینده سازان کشور معرفی کرد و گفت: تک تک آنها سهم بسزایی در توسعه و پیشرفت کشور دارند.

بازوند در پایان گفت: توسعه و پیشرفت این کشور به دست تربیت شدگان دست معلمان زحمتکش جامعه اتفاق می افتد از این رو باید برای رفع مشکلات این عزیزان با همه وجود تلاش کرد.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه کرمانشاه معلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه کرمانشاه معلم استانداری کرمانشاه کرمانشاه معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگان سال ۱۴۰۰ آموزش و پرورش در انتظار پرداخت مابه التفاوت پاداش

پاداش پایان خدمت فرهنگیان مبلغی است که فرهنگیان بازنشسته به ازای هر سال خدمت به عنوان پاداش دریافت می‌کنند، اما شهروند خبرنگار ما به نمایندگی از بازنشستگان سال ۱۴۰۰ آموزش و پرورش از پرداخت نشدن مابه التفاوت پاداش گلایه کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.   متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام وقت بخیر، مابه التفاوت بازنشستگان ۱۴۰۰ آموزش پرورش هم از طرف وزارت آموزش و پرورش و هم از طرف صندوق بازنشستگی پرداخت نشده است.  

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • واریز معوقات فرهنگیان تا قبل از اتمام سال
  • بازنشستگان سال ۱۴۰۰ آموزش و پرورش در انتظار پرداخت مابه التفاوت پاداش
  • خبر خوش واریزی برای فرهنگیان تا قبل از پایان سال
  • خبر خوش برای فرهنگیان
  • تدارک سفر برای پذیرایی از ۲۰ هزار فرهنگی در اردبیل
  • آغاز اسکان نوروزی فرهنگیان در آذربایجان‌غربی
  • ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان افتتاح شد
  • ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان افتتاح شد + تصویر
  • اسکان فرهنگیان در ۵۳ مدرسه آذربایجان غربی
  • ظرفیت ۴۰۰ هزار نفری اسکان نوروزی فرهنگیان در استان اصفهان