Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین منوچهری بار دیگر در تیم تحت هدایت هومن افاضلی حاضر شده و اکنون امیدوار است در نیم فصل دوم بتواند نمایش خوبی از خود در این تیم به جا بگذارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امین منوچهری مهاجم سابق سایپا و استقلال با حضور در پارس جنوبی جم اکنون در انتظار شروع نیم فصل دوم و نمایش موفق با شاگردان هومن افاضلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره دوری‌اش از فوتبال طی ماه‌های اخیر گفت:

تصمیم داشتم که برای ادامه فوتبال حرفه‌ای خارج از کشور بازی کنم که تنها انتخابم هم تیم‌های حاضر در کشورهای شرق آسیا یعنی مالزی و تایلند بود و یا حضور در تیمی که در آن آرامش داشته باشم. از آنجایی که پنجره نقل و انتقالات تیم‌های مالزی و تایلند از آذرماه باز می‌شود یا باید تا آن زمان صبر می‌کردم و یا اینکه در این مدت تیمی را انتخاب می‌کردم، که در این بین پیشنهاداتی هم از لیگ یک داشتم ولی ترجیح میدادم تا آذرماه صبر کنم یا در کل در این مدل تیم‌ها بازی نکنم چون می‌دانم حضور در چنین تیم‌هایی پولی که ندارد هیچ، تازه باعث خستگی‌ذهنی و عذاب و دردسر هم می‌شود، علاوه بر آن از فوتبال بازی کردن هم لذت نمی‌برید. در نهایت به تیم پارس‌جنوبی پیوستم و خوشبختانه در حال حاضر زیرنظر مربی کار می‌کنم که سابقه همکاری با او را در رده‌های مختلف سنی دارم و او به توانایی‌هایم اعتماد دارد و من هم تمام کمال در خدمت تیم پارس‌جم و کل کادر باشگاه هستم، امیدوارم تا بتوانم برای تیم مثمرثمر باشم.

امین منوچهری درباره شرایط پارس جنوبی گفت:

پارس بازیکنان بسیار خوبی دارد و خیلی خوب فوتبال بازی میکند. تنها چیزی که برای موفقیت تیم پارس مهم است هماهنگی و هدف ذهنی مشترک بازیکنان تیم است که در این صورت باشگاه با توجه به بازیکنان باتجربه گذشته نفرات جدید تمام بدشانسی‌های نیم فصل اولش از بین میرود و میتواند نتایج درخور‌ شان هواداران خوب شهرستان جم را کسب کند.

مهاجم سابق استقلال درباره همکاری دوباره با افاضلی گفت:

سابقه همکاری با آقا هومن را در رده‌های سنی مختلف داشتم. ایشان تنها کسی بودند که در سن هفده سالگی من را در لیگ یک و بزرگسالان بازی دادند. علاوه بر آن در تیم نفت تهران زیرنظرشان کار کردم و موفق شدم در نیم‌فصل چهار، پنج گل بزنم و در مجموع عملکرد خوبی داشته باشم. درست است که با آن تیم سقوط کردیم ولی این موضوع تنها به بازیکنان و کادرتیم مربوط نبود و در مجموع من خیلی نیم فصل خوبی را پشت سر گذاشتم. ولی در حال حاضر تیم پارس تیم خوبی است و بازیکنان با کیفیت و کادر فنی دلسوزی دارد امیدوار هستم بتوانم در سومین تجربه‌ام با آقای افاضلی در تیم پارس عملکرد خوبی داشته باشم و موفق ظاهر شوم.

امین منوچهری درباره حضور مجیدی روی نیمکت استقلال نیز اینطور واکنش نشان داد:

فرهاد مجیدی بازیکن بسیار خوب و بزرگی بود و بنظرم او آنقدر باهوش است که تغییرات زیادی در تیم نمی‌دهد و همان روند قبلی را ادامه خواهد داد و همان اتفاقی که برای تیم سایپا و قهرمان شدنش در سال ۸۵ افتاد می‌تواند برای تیم استقلال هم رخ بدهد چرا که یک مربی خوب آلمانی به تیم آمد و خیلی خوب تیم را تمرین داد ولی ناگهان از سایپا رفت و بعد از آن هم آقا دایی هدایت تیم را به عهده گرفتند و همان روش را با تغییرات کوچکی ادامه داد و موفق شد تا تیم را قهرمان کند. فکر می‌کنم که این اتفاق با حضور فرهاد مجیدی هم اگر همان روند استراماچونی را پیش بگیرد میتواند برای استقلال هم رخ بدهد و آن‌ها قهرمان شوند چرا که استقلال تیم بسیار بزرگی است بازیکنانش هم زیبا فوتبال بازی میکنند برای تمامی آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سایپا استقلال پارس جنوبی جم استقلال پارس جنوبی جم سایپا هومن افاضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری که در نقل و انتقالات زمستانی بحث‌های زیادی درباره انتقالش به استقلال وجود داشت، در نهایت با وجود اصرار جواد نکونام به این مساله اما با مخالفت باشگاه مس رفسنجان در این تیم ماندگار شد.

باقری که یکی از مهره‌های کلیدی تیم تحت هدایت محرم نویدکیا محسوب می‌شود، در بازی‌های گذشته تیمش عملکرد خوبی داشته است. او حتی در بازی جام حذفی با پیراهن مس مقابل استقلال خوش درخشید و نقش زیادی در پیروزی تیمش ایفا کرد.

هافبک سابق استقلال حالا در وقفه ایجاد شده در لیگ برتر برای نبرد دو باره با آبی‌پوشان آماده می‌شود. باقری امروز در ترکیب تیمش در بازی دوستانه با بهمن تهران به میدان رفت و نمایش قابل قبولی ارائه کرد.

باقری امیدوار است با حفظ آمادگی جسمانی بار دیگر مهره‌ای کارآمد در ترکیب مس رفسنجان باشد و بتواند مقابل استقلال در اولین بازی رسمی سال 1403 هم نمایش خوبی ارائه کند.

دیگر خبرها

  • تهدید سپاهان: اتفاقات یادگار تکرار شود بازی نمی‌کنیم
  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • محرومیت ۲ ساله برای مهاجم تیم ملی برزیل
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال