Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس بازاریابی فروش جنسیت:خانم،آقا دارای سابقه فروش در صنعت ساختمان دارای روابط عمومی قوی و ارتباط با مشتری فروش بصورت تلفنی و حضوری منظم و دقیق و دارای روحیه کارتیمی حقوق ثابت + پورسانت بیمه پاداش طراح گرافیک جنسیت:خانم،آقا مسلط به سئو طراح و مسلط به کلیه نرم افزار های گرافیکی توانایی تولید موشن گرافیگ  توانایی تولید محتوا برای شبکه های مجازیی و انتشار ان توانایی مدیریت سایت و شبکه های اجتماعی حقوق ثابت بیمه پاداش تکنسین تاسیسات جنسیت:خانم،آقا دارای سابقه اجرایی تاسیسات دارای رابط عمومی قوی امکان ماموریتهای خارج از تهران دارای روحیه کار تیمی و فن بیان قوی حقوق ثابت  بیمه پاداش از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با تفکیک عنوان شغلی به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل: ashkani.ad@gmail.com

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات بیمه مادران روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند و بیشتر + سایت ثبت نام بیمه

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اصفهان آخرین جزئیات و شرایط لازم برای بیمه مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر را تشریح کرد.

کیانوش کازرونی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مرحله نخست پیش ثبت‌نام بیمه رایگان مادران غیرشاغل دارای سه فرزند و بیشتر ساکن در مناطق روستایی و عشایری نزد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آغاز شده است.

وی افزود: در این مرحله مادرانی که فرزند سوم و بالاتر آنها بعد از تاریخ یکم فروردین ۱۳۹۶ متولد شده باشد، می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق به نشانی www.roostaa.ir و ورود به بخش ثبت نام مادران روستایی و عشایری (غیرشاغل) نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند، لازم به ذکر است فرایند تکمیل ثبت نام متقاضیان مشمول این قانون پس از اخذ استعلام از سازمان ثبت احوال نهایی می‌شودد و اولویت تکمیل ثبت نام با مشمولانی است که منطبق بر فراخوان شرایط لازم را دارند و زودتر نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اصفهان گفت: ضروری است با بسیج و به‌کارگیری تمام امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به اطلاع‌رسانی عمومی و گسترده در این زمینه اقدام شود تا افرادی که در مناطق عشایری مشمول این خدمت می‌شوند، برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمام زنان خانه‌دار روستایی و عشایری سراسر کشور که مشمول شرایط مذکور هستند، می‌توانند تا سی‌ام فروردین نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و از مزایای بیمه اجتماعی (بازنشستگی، از کار افتادگی کلی، بازماندگان متوفی، نقل و انتقال سوابق) به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

کازرونی تاکید کرد: تمام حق بیمه مادران غیرشاغل روستایی و عشایری توسط دولت پرداخت خواهد شد.

کد خبر 744833

دیگر خبرها

  • دوره آشنایی با اصول و مبانی بازاریابی و فروش در حمل و نقل دریایی
  • مادران غیر شاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بالاتر رایگان بیمه می‌شوند
  • تحت پوشش بیمه قرار گرفتن مادران روستایی دارای ۳ فرزند
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند
  • مادران دارای سه فرزند برای بیمه رایگان شناسایی شوند
  • آخرین جزئیات بیمه مادران روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند و بیشتر + سایت ثبت نام بیمه
  • مادران عشایری دارای سه فرزند بخوانند
  • عملیات وعده صادق به جهانیان ثابت کرد که هیمنه رژیم صهیونیستی پوشالی است
  • ۷۰ درصد مردم توانایی مراجعه به رواشناس را ندارند / پوشش بیمه‌ای پاسخگوی نیازها نیست
  • مادران دارای ۳ فرزند فرصت ثبت‌ نام در بیمه رایگان کشاورزی دارند