Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان جدید پیکان با ابراز رضایت از حضور در ایران، از امنیتی که طی این مدت تجربه کرده ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرام هاراپتیان ، جدیدترین خارجی حاضر در فوتبال ایران است که با حضور در پیکان به دنبال نمایش توانایی‌های خود و برطرف کردن بزرگترین ضعف این تیم در نیم فصل اول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره حضور در ایران می‌گوید:

اول از همه بگویم که خوشحال هستم در این کشور باتمدن حضور دارم. ارامنه در ایران حضور دارند و به کمی تحقیق نیاز داشتم تا مواردی که نیاز بود بدانم را پیدا کنم. این را به خوبی می‌دانم که مردم خونگرم ایران با اقلیت‌ها در این کشور رفتار بسیار خوبی دارند و اینجا احساس راحتی می‌کنم.

وی با اشاره به مشورت با بازیکنان ارمنی سابق حاضر در فوتبال ایران می‌گوید:

یکی از افراد قابل احترامی که از او برای سفر به ایران مشورت گرفتم آقای مارتیک خاچاتوریان، سرمربی سابق استقلال اهواز است. درباره شرایط سوال کردم و به من گفتند که ایران کشور خوبی است که مردم میهمان نوازی دارد و دقیقا هم همینطور است. همین برای من کافی بود تا شکی برای انتخاب ایران نداشته باشم.

آرام هاراپتیان درباره اینکه این روزها بحث زیادی درباره شرایط ایران وجود دارد اینطور واکنش نشان داد:

حقیقتا اینطور نیست. من ایران را کشور امنی می‌بینم و شایعاتی که مطرح شده را به هیچ وجه باور نکردم. می‌دانم که چنین شایعاتی صحت ندارد و به هیچ عنوان قابل قبول نبود که به این دلیل از انتخاب ایران منصرف شوم.

دروازه‌بان تازه وارد پیکان درباره شرایط تیمش گفت:

همه چیز عالی است. بچه‌ها یکدل هستند و رفتار خوبی با یکدیگر دارند. درباره سرمربی تیم‌مان، آقای حسین فرکی هم تحقیق کرده‌ام و متوجه شدم که در تیم ملی ایران حضور داشتند و جام جهانی را هم تجربه کرده‌اند. ایشان سرمربی بزرگی هستند و خیلی از آشنایی با ایشان خوشحالم. چند پیشنهاد دیگر از لیگ برتر ایران هم داشتم اما پیکان را انتخاب کردم چرا که سرمربی بزرگی دارد و آقای خاچاتوریان از شخصیت ایشان برای من تعریف کرده بود. امیدوارم که در این تیم موفق باشم و در ترکیب تیم مثمرثمر باشم.

آرام هاراپتیان درباره شناختش از فوتبال ایران نیز گفت:

شرایط تیم‌ها را هم بررسی کردم. ایران دو تیم بزرگ استقلال و پرسپولیس را دارد که رویارویی آنها در مسابقات شهرآورد در جهان یکی از بزرگترین شهرآوردهاست. وقتی شنیدم که برای این بازی حدود ۱۰۰ هزار نفر به ورزشگاه می‌روند شوکه شدم! این جو خوب فوتبال ایران را نشان می‌دهد و ورزشگاه آزادی ورزشگاه بزرگی است که دوست دارم در آن بازی کنم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال ایران پیکان پیکان تیم پیکان فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است

طرفداری| مدیرعامل تراکتور درباره آخرین اقدامات این باشگاه برای انتخاب جانشین پاکو خمز توضیح داد.

هوشنگ نصیرزادهدرباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد:

ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌مان یحیی گل محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد:

ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمز بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت تراکتور به ایسنا گفت:

مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل محمدی مخالف هستند، بیان کرد:

این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) عنوان کرد:

این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجددا زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است