Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره برگزاری جلسه سرپرست دبیرکلی فدراسیون و مدیران عامل 4 باشگاه پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهر خودرو در مالزی عنوان کرد: به دنبال ارائه درخواست باشگاههای نماینده ایران در لیگ قهرمانان جهت دیدار با مسئولان ارشد کنفدراسیون فوتبال آسیا توسط فدراسیون فوتبال، هیات ایرانی پنجشنبه با دبیرکل کنفدراسیون دیدار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:بر این اساس شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون و مدیران عامل 4 باشگاه پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهر خودرو چهارشنبه شب تهران را به مقصد کوالالامپور ترک خواهند کرد.

این جلسه در روز پنجشنبه ساعت 2 بعد از ظهر در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد تا مباحث موردنظر به صورت رو در رو موارد با دبیر کل کنفدراسیون مطرح شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد

دیدار دو تیم فوتبال العین امارات و الهلال عربستان از سوی AFC لغو شد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال العین و الهلال در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار بود امروز سه شنبه ۲۸ فروردین و از ساعت ۱۹:۳۰ به میزبانی ورزشگاه هزاع بن زائد به مصاف هم بروند که به دلیل بارش شدید باران این بازی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC لغو و به فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین موکول شد.

برنده دیدار رفت و برگشت العین و الهلال در فینال به لیگ قهرمانان آسیا به مصاف برنده دیدار رفت و برگشت یوکوهاما مارینوس و اولسان اچ دی خواهند رفت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • تاریخ معرفی باشگاه های دارای مجوز حرفه ای مشخص شد
  • تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی برای مصاحبه و بیانیه در فوتبال بدون مصوبه هیات‌رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی در فوتبال بدون مصوبه هیات رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!