Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی من‌سیتی به فشردگی رقابت‌های لیگ برتر جزیره و تداخل آنها با جان حذفی انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، من سیتی در فصل جاری لیگ برتر جزیره نزدیکترین تعقیب کننده لیورپول به حساب می‌آید اما با این وجود همچنان با یک بازی بیشتر 16 امتیاز با آنفیلدی‌ها در صدر فاصله دارند.

پپ گواردیولا که در دو فصل گذشته در رقابتی نزدیک گوی سبقت را از رقبا و لیورپول و کلوپ ربود و دوبار متوالی عنوان قهرمانی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در فصل جاری توان رقابت با شاگردان کلوپ در قالب تیم سیتیزن‌ها مشاهده نمی‌شود.

وی برخلاف فصل های گذشته با معضل مصدومیت بازیکنان مواجه است و در آخرین اظهار نظر به رقابت های فشرده و هر 3 روز یک بازی اظهار کرد: هر سه روز یک بازی برنامه قابل قبولی نیست.این فشار مضاعف باعث مصدومیت و عدم زمان کافی برای ریکاوری را در پی دارد.با این شرایط نمی‌توانیم به کار ادامه دهیم.

وی افزود: بازیکنان خیلی خسته می‌شوند و فرصت مناسبی برای بازسازی بدنی و بررسی رقیب نداریم.این مشکل فقط به ما ضربه نمی‌زند مصدومیت ستاره ها به کیفیت لیگ وبازی ها تاثیر منفی می‌گذارد.

پپ ادامه داد: هری کین، رشفورد، فرناندز و همه مصدوم قربانی این برنامه فشرده هستند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا پیشنهادی دارید، گفت: بازی های کمتر، زمانبندی مناسب، کم کردن تورنمنت ها، کم کردن تیم‌های لیگ، در نهایت تمرکز روی کیفیت بازی ها راهکاری مناسبی است.
انتهای پیام/ک

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر کیفیت رقابت لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۹ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۷ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6085992 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • حال هوای تهران خوب است
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • قالیباف : مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده
  • مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است