Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثمربخش رئیس هیئت کشتی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه با توجه به اعلام لغو مسابقات کشتی نوجوانان و جوانان کشور  مجددا بخشنامه‌ای صادر شد که این مسابقات  قرار است برگزار شود، گفت: در جلسه ستاد استانی با حضور حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به اتفاق تصمیم گرفته شد که مسابقات کشتی جام شهید هاشمی نژاد بعد از عید یعنی اواخر فروردین ۹۹ برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ما نمیخواستیم این مسابقات با کیفیت پایینی برگزار شود و ضمن اینکه بیشترین ضرر  متوجه استان می شد،افزود: چون انتخابی قهرمانی کشور و قهرمانی استان را بعد آن داشتیم که در عرض بیست و پنج روز کشتی گیران استان می‌بایست در ۳ جام شرکت می‌کردند که هم از نظر فنی و هم کیفی در کار آن‌ها تاثیر گزار بود که اکثر استان‌ها هم نمی‌آمدند.

ثمربخش گفت: حدود یک ماه پیش هم استعلامی از فدراسیون کشتی گرفتیم و قرار بود این مسابقات برگزار بشود حتی کار‌های برگزاری مسابقات از جمعه بخشنامه‌های مربوطه به استان‌ها و حتی به کشور‌های خارجی هم ارسال شد ولی متاسفانه وقتی چند تا استان که برای حضور در جام شهید هاشمی نژاد اعلام آمادگی کرده بودند با این بخشنامه مواجه شدند همه انصراف خودشون را اعلام کردند.

او با بیان اینکه همانطور که که میدانید این مسابقات همه ساله با کیفیت بالایی برگزار می‌شد و یک برندی برای استان ما بود، افزود: با صحبتی که با خانواده شهید هاشمی نزاد داشتم آن‌ها هم زیاد راغب نبودند که این مسابقات دارای کیفیت پایینی باشد.


مسابقات کشتی جام شهید هاشمی نژاد همه ساله در دی ماه و یا بهمن ماه با هماهنگی فدراسیون کشتی در شهرستان بهشهر برگزار می‌شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی جام شهید هاشمی نژاد فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات

به گزارش جام جم آنلاین،رئیس هیئت کشتی استان گفت: این دوره از مسابقات از دقایقی پیش در قاین آغاز شده و اختتامیه این مسابقات ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

عباس سروری افزود: در این دوره از مسابقات ۶۵ کشتی‌گیر در ۱۲ اوزان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

به گفته وی کشتی‌گیران در اوزان ۳۲ تا ۳۵ کیلوگرم، ۴۱ کیلوگرم، ۴۴ کیلوگرم، ۴۸ کیلوگرم، ۵۲ کیلوگرم، ۵۷ کیلوگرم، ۶۲ کیلوگرم، ۷۵ کیلوگرم، ۸۵ کیلوگرم و ۱۰۰ کیلوگرم با یکدیگر رقابت می کنند.

سروری افزود: همچنین آیین تکریم از پیشکسوتان کشتی قاینات نیز در این مراسم برگزار می‌شود.

وی گفت: در پایان از هر یک از اوزان یک کشتی‌گیر  پس تایید کمیته فنی به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.

 فینال این مسابقات ساعت ۱۸ به صورت زنده از شبکه خاوران پخش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مسابقات منطقه‌ای کشتی باچوخه در جوین خراسان رضوی برگزار شد
  • مسابقات منطقه‌ ای کشتی باچوخه در جوین برگزار شد
  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • نوزدهمین دوره جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • نوزدهمین جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود