Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@12:15:17 GMT

برگه جریمه رانندگی از اسفند ۹۸ حذف می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۲۱۸۶

برگه جریمه رانندگی از اسفند ۹۸ حذف می‌شود

همشهری آنلاین: سردار سید کمال هادیانفر در نشست شورای هماهنگی ترافیک و شورای هماهنگی راهبردی تصادفات استان فارس در شیراز افزود: ۱۳ هزار دست‌افزار در کشور توزیع شده که در اختیار ماموران راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها و سطح شهرها قرار داده می‌شود تا از اسفند ماه ۹۸ جریمه را روی این دستگاه‌ها ثبت کنند.

وی بیان داشت: تمام اطلاعات از قبیل بیمه، مسروقه بودن، نمره منفی رانندگان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. قابلیت ثبت در حافظه دست‌افزارها را خواهد داشت و از اسفند ماه پلیس به صورت هوشمند جریمه خواهد کرد.

سردار هادیانفر ادامه داد: بیمه‌ها نیز سالانه حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه کروکی‌های تقلبی را پرداخت می‌کنند که با هوشمندسازی پلیس، این هزینه‌ها نیز قطع خواهد یافت.

منبع: فردا

کلیدواژه: برگه جریمه رانندگی رییس پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، این خبر و همچنین ایمن سازی محور برهان در جاده مهاباد به بوکان در نشست شورای ترافیک مهاباد اعلام شد.
رییس پلیس راهور مهاباد افزود: در سایه همکاری مردم و توجه بیش از پیش رانندگان به مقررات راهنمایی و رانندگی و همراهی پلیس، تصادفات فوتی در شهرستان مهاباد در تعطیلات نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد، تصادفات جرحی ۶۳ درصد و تصادفات خسارتی ۵۰ درصد کاهش یافته که از این نظر، شهرستان مهاباد رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است.
سرهنگ حمید بختیاریان افزود: ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در محور برهان، تشکیل کمیته فنی متشکل از نمایندگان دادستانی، پلیس راهور و شهرداری برای بررسی و پیگیری نحوه فعالیت تاکسی‌های اینترنتی و برخورد با متخلفان، ساماندهی دستفروش‌ها در میدان ساعت و اعمال قانون خودرو‌های متخلف، رفع نواقص توقفگاه خودرو‌های سنگین و تسریع در نصب دوربین‌های هوشمند در سطح شهر از مصوبات جلسه بود.
 تداوم ارائه آموزش‌های همگانی و فرهنگ سازی در رسانه‌ها و دانشگاه‌ها در خصوص رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، لزوم حضور مستمر ماموران راهنمایی و رانندگی در نقاط پرتردد شهر و برنامه ریزی منسجم برای روان سازی ترافیک از دیگر مطالب مطرح شده در جلسه شورای ترافیک مهاباد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مبالغ جرائم رانندگی ۵ برابر خواهد شد
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!
  • یک سوم تلفات رانندگی در شهرهای کردستان مربوط به عابران پیاده است
  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت
  • تغییر سقف تراکنش‌های بانکی
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می‌شود
  • جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی؛ روش اعتراض اینترنتی به جریمه‌ها