Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@15:03:22 GMT

قاتل زن سالخورده پس از ۶ماه به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۲۲۱۲

ساعت24-فرمانده انتظامی سیب و سوران گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سیب و سوران قاتل زن سالخورده سیب و سورانی پس از 6 ماه فرار به دام افتاد.

غلامرضا توکلی، فرمانده انتظامی سیب و سوران اظهار کرد: 30 مرداد ماه سال جاری در پی قتل زنی 60ساله داخل منزلش در شهرستان سیب و سوران، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور تیم رسیدگی کننده به پرونده در صحنه قتل و در پی تحقیقات صورت گرفته، مشخص شد داماد 34 ساله مقتول بدلیل اختلافات خانوادگی موجود در یک مشاجره لفظی، با کلت کمری همراه خود گلوله ای به سر مادر همسر خود شلیک و او را در حضور همسر و سایر فرزندانش به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران تصریح کرد: با توجه به متواری بودن قاتل، کارآگاهان پلیس آگاهی به طور جد تلاش خود را برای شناسایی محل اختفاء متهم و دستگیری او آغاز کردند.

توکلی بیان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری قاتل ادامه یافت تا اینکه مأموران با انجام یکسری اقدامات تخصصی دریافتند که متهم در یکی از شهرستان های استان کرمان مخفی شده است.

وی افزود: سرانجام تیم رسیدگی کننده پس از هماهنگی قضائی و اخذ نیابت با حضور در استان کرمان، روز گذشته قاتل را پس از 6 ماه فرار در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی داخل مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: غلبه بر هیجانات منفی به ویژه کنترل خشم یکی از مهارت های لازم برای مدیریت خود در مواقع حساس است که با آموزش می توان آن را کسب کرد تا جلوی این قبیل حوادث جبران ناپذیر گرفته شود.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از قتل و دستگیری قاتل یک مرد در شهرستان اردبیل خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سعید یوسفی فعال اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، مأموران کلاننتری ۱۶ " سبلان" در قالب گشت انتظامی به محل اعزام و در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو نفر که قبلاً، زن و شوهر بودند، با یکدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده‌اند.

وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

کد خبر 747561

دیگر خبرها

  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • دستگیری قاتل فراری در شوش