Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، هر ساله با آغاز فصل سرما کلانشهرهای کشور به ویژه تهران با افزایش حجم آلودگی مواجه هستند که منجر به آسیب پذیری هموطنان به ویژه سالمندان و کودکان می شود و در این امر خودروهای سواری نقش بسیار موثری دارند، به همین جهت اجرای اقدامات پیشگیرانه و سرویس های دوره ای به موقع می تواند به بهبود شاخص کیفیت هوا کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن به ارائه خدماتی در طرح پانزده روزه هوای پاک برای کمک به کاهش آلودگی هوا از 14 لغایت 30 دی ماه 98 به مشتریان دارای خودرویB30، H2 و وانت کارا 2000cc  اقدام کرد.

در طرح هوای پاک برای دارندگان خودروهای مذکور تخفیف قابل توجهی در ارائه قطعات موثر در کنترل آلاینده ها از جمله فیلتر هوا، روغن و فیلتر روغن، ضد یخ، شمع موتور و علاوه بر آن عیب یابی با دستگاه دیاگ، بازدید عملکرد بخاری در نظر گرفته شد و همچنین اجرت خدمات یاد شده در این طرح رایگان بود.

این طرح در 30 دی ماه 98 با موفقیت به پایان رسید و طبق آخرین نظرسنجی صورت گرفته، میزان رضایت مشتریان از تخفیفات ارائه شده و خدمات رایگان دریافتی بیش از 80% بود. لازم بذکر است بر پایه همین نظرسنجی بیش از 45% از مشتریان با دریافت پیامک از اجرای طرح هوای پاک مطلع شدند و 68% از آنان قبل از مراجعه به نمایندگی ها از طریق سامانه نوبت دهی نسبت به دریافت نوبت پذیرش اقدام کرده بودند.

طرح هوای پاک توسط تعمیرکاران آموزش دیده و مجرب در نمایندگی های منتخب گروه بهمن در سطح کشور انجام شد و با مراجعه قابل توجهی از دارندگان خودروهای شامل این طرح برای استفاده از قطعات و خدمات با کیفیت و استاندارد همراه بود.

گروه بهمن با اجرای طرح هوای پاک سعی در داشتن سهمی هر چند اندک در کاهش آلودگی هوا داشت، چرا که هوای پاک بزرگترین میراثی است که می توانیم به آیندگان و فرزندان خود تقدیم کنیم تا شاهد نسلی سالم، باهوش و کارآمد باشیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آلودگی هوا خدمات پس از فروش سالمندان گروه بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای سه شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، طبق داده‌های سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفی هوا در ساعت ۹ صبح امروز، پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در دشت آزادگان ۱۳۳، اهواز ۱۱۹ و خرمشهر ۱۱۳ AQI را نشان می‌دهد که گویای وضعیت نارنجی و ناسالم بودن هوا برای گروه‌های حساس است.

در این ساعت شاخص کیفی هوا در آبادان، اندیمشک، حمیدیه، دزفول، رامهرمز، شادگان، شوش، ماهشهرمسجدسلیمان و هندیجان ئر وضعیت قابل قبول قرار گرفت.

گفتنی است؛ شهرستان‌های ایذه، بهبهان و شوشتر هوای پاک را تجربه کردند.

براساس طبقه‌بندی پنجگانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

استان خوزستان ۲۵ ایستگاه پایش کیفی هوا دارد.

دیگر خبرها

  • نگاهی به کارنامه هنری بهمن هاشمی، صداپیشه و گوینده
  • هوای اصفهان در برخی مناطق ناسالم برای همه
  • ثبت آلودگی هوا در ۳ شهر خوزستان
  • هوای سه شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ها
  • چرا ایرانی‌ها، پزشک عمومی را قبول ندارند؟ | گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ ها