Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@10:52:09 GMT

موضع‌گیری کلینتون علیه سندرز

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۲۲۶۵

موضع‌گیری کلینتون علیه سندرز

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «هیلاری کلینتون» نامزد شکست‌خورده دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ میلادی در مصاحبه‌ای به شدت از «برنی سندرز» یکی از نامزدهای پیشتاز رقابت‌های درون‌حزبی دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست‌جمهوری امسال آمریکا، انتقاد کرده است.

به نوشته پایگاه خبری شبکه «سی‌ان‌ان»، کلینتون در مستندی که امروز بخشی از آن منتشر شده، مدعی شده است که هیچ‌کس سندرز را دوست ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مورد سندرز گفته است: «او سال‌هاست که در کنگره است. فقط یک سناتور از او حمایت کرده است. هیچ‌کس او را دوست ندارد، هیچ‌کس نمی‌خواهد با او کار کند. او هیچ‌چیز را به سرانجام نرسانده است.»

کلینتون با بیان این ادعا که سندرز به تمام هم‌حزبی‌هایش «به خصوص زنان» حمله کرده، در پاسخ به این سؤال که آیا حاضر است از سندرز در برابر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات امسال حمایت کند، از جواب صریح طفره رفته و گفته است که هنوز برای این مسئله زود است.

سندرز که به دلیل دیدگاه‌های چپگرایانه و سوسیالیستی‌اش در میان سیاستمداران جریان اصلی حزب دموکرات نامحبوب است، کارزار خود را بر جلب حمایت طبقه‌های پایین و جوانان مبتنی کرده و بر خلاف اغلب دیگر نامزدها از دریافت کمک مالی از سرمایه‌داران و شرکت‌های بزرگ خودداری کرده است.

در یک نظرسنجی که این هفته منتشر شد، سندرز با پیشی گرفتن از «جو بایدن» معاون سابق رئیس‌جمهور آمریکا، در صدر نامزدهای دموکرات قرار گرفته است.

در انتخابات سال ۲۰۱۶، سندرز یکی از دو نامزد حزب دموکرات بود. در آن رقابت‌ها، کلینتون با حمایت کمیته مرکزی حزب به نامزد نهایی دموکرات‌ها تبدیل شد، اما در رقابت با «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواهان، شکست خورد. این در حالی است که در نظرسنجی‌هایی که آن زمان منتشر می‌شد، سندرز از شانس بالاتری برای شکست دادن ترامپ برخوردار بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه مهدی بازرگان سردار حجازی زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا حمید ابوطالبی هیلاری کلینتون برنی سندرز موضع گیری مکانیسم ماشه مهدی بازرگان سردار حجازی زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا حمید ابوطالبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نامزد‌های بخش مستندنگاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به نقل از ستاد خبری سومین دوره جشنواره ملی مستند پژواک رادیو، اسامی ۶ نامزد دریافت جایزه بخش مستندنگاری توسط کمیته داوران معرفی شد.
بخش مستندنگاری که از ابداعات جشنواره پژواک به حساب می‌آید به متون و پژوهش‌های مرتبط با تولید برنامه مستند اختصاص دارد.

داوری این بخش از جشنواره را شاهید مظفری رییس مرکز طرح و برنامه و بودجه محسن شاکری نژاد رییس مرکز تحقیقات سازمان، حسین نعمتی، مهدی میرمظاهری و گیتی کاوه هر سه پژوهشگر رسانه بر عهده داشتند.
اسامی آثار نامزد دریافت جایزه به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است.

دیگر خبرها

  • موضع‌گیری جدید آمریکا درباره جنگ با ایران
  • موضع‌گیری تازه پنتاگون درباره جنگ با ایران
  • تظاهرات هزاران نفر در آمریکا علیه حملات رژیم اسرائیل در غزه
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • پایان برتری زود‌هنگام ترامپ بر بایدن
  • دوئل مرگبار برسر یک دختر
  • معرفی نامزد‌های بخش مستندنگاری
  • نامزد‌های بخش مستمر جشنواره پژواک اعلام شد
  • چگونه چهره سال هنر انقلاب انتخاب می‌شود؟
  • ۶ ماه حساس برای جو بایدن