Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال بر خلاف روزهای گذشته، به دلیل مشکلات زمین مجموعه ورزشی انقلاب، در زمین ورزشگاهی به نام مدرن در منطقه ۱۷ تهران برگزار شد. البته این تمرین یک میهمان پرسپولیسی داشت.

سپهر حیدری که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد و حتی گل قهرمانی این تیم را در زمان سرمربیگری قطبی به ثمر رسانده بود، امروز در محل تمرین آبی پوشان حضور داشت و با بازیکنان و کادر فنی این تیم خوش و بش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عکس | دیاباته بوکسور شد کد خبر 479762 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف سید حسین حسینی مشخص شد!

در پایان بازی استقلال و آلومینیوم اراک جیمی جامپ هوادار زن استقلال پس از ورود به چمن بازی به سمت سید حسین حسینی کاپیتان تیم فوتبال استقلال رفت و باعث شد حاشیه‌هایی به وجود بیاید.

این اتفاق در ادامه باعث درگیری‌هایی میان این بازیکن و ماموران حاضر در ورزشگاه شد که لحظاتی ادامه پیدا کرد، اما با حضور نیرو‌های پلیس و و اعضای تیم استقلال خاتمه پیدا کرد.

البته شاید جالب باشد بدانید در اواسط نیمه دوم و رمانی که استقلال صاحب ضربه ایستگاهی شد یک جیمی جامپ دیگر وارد زمین شد و از پشت سر سید حسین حسینی را در آغوش گرفت.

کاپیتان استقلال که محو بازی بود برای چند ثانیه شوکه شد، اما این غائله نیز بدون اینکه در تصاویر تلویزیونی نشان داده شود، خاتمه پیدا کرد.

دیروز سازمان لیگ با انتشار بیانیه‌ای خبر از احضار حسینی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال داد.

حسینی در حالی قرار است به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برود که علاوه بر اینکه باشگاه استقلال دفاعیات محکمی را برای کاپیتان باتجربه تیمش فراهم کرده، یکی از مدیران آبی‌پوشان در روز‌های اخیر نیز رایزنی‌های فراوانی را با مسوولان ذیربط انجام داده است.

وی در تماس‌های جداگانه که با افراد مسوول در رابطه با این اتفاق داشته، با استناد به مصاحبه سید حسین حسینی که پس از پایان مسابقه اعلام کرد اتفاق افتاده به صورت ناخواسته رخ داده، آنها را مجاب کرد تا محرومیتی برای حسینی به وجود نیاید.

پیگیری‌های خبرنگار ورزشی ایرنا حکایت از این دارد به طور حتم محرومیتی برای سید حسین حسینی به وجود نخواهد آمد و این ماجرا با یک تذکر خاتمه پیدا کرده تا وی بتواند بدون هیچ مشکلی در بازی با شمس آذر قزوین وظیفه حراست از دروازه استقلال را بر عهده بگیرد.

منبع: ایرنا

tags # استقلال سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • استوری کاپیتان سابق استقلال برای ناصر حجازی؛ ایستاده‌تر از تو ندیده‌ام + عکس
  • چرا باید کاپیتان استقلال را محروم کنند؟ | پرسپولیس زنگ خطر را برای نکونام به صدا درآورده است
  • اولتیماتوم کمیته انضباطی به کاپیتان و مدافع استقلال
  • وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود
  • فرصت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به کاپیتان و مدافع استقلال
  • تکلیف سید حسین حسینی مشخص شد!
  • بیرانوند و هنانوف همچنان زیر نظر پزشکان
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در 2 گروه؛ بیرانوند و هنانوف زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس بار دیگر از جواد نکونام شکایت کرد