Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@23:40:17 GMT

کلیات سند چشم‌انداز 1417 شهر بندرعباس تصویب شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۲۳۵۱

کلیات سند چشم‌انداز 1417 شهر بندرعباس تصویب شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: کلیات سند چشم‌انداز 1417 توسعه شهر بندرعباس در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با کسب حداکثر آراء به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی شهرداری بندرعباس، محمدمهدی جهانبخش، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس در این ارتباط اظهار کرد: عملیات نوسازی، عمران و اصلاحات شهر در چارچوب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور از ابتدای سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همین اساس، تدوین سند چشم‌انداز 1417 شهر و سند راهبردی – عملیاتی 1402 شهرداری بندرعباس در دستور کار قرار گرفت و این معاونت به عنوان متولی کار، مأموریت یافت تا با بهره‌گیری از ظرفیت مدیران و کارشناسان شهرداری  و مشاوران توانمند کشور، سند مورد نظر را تدوین کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس با اشاره به نظر مثبت اعضای شورای اسلامی شهر نسبت به این سند، ادامه داد: خوشبختانه کلیات لایحه مربوطه با حداکثر آرا به تصویب رسید و امیدواریم بتوان در مسیر این برنامه تدوین شده حرکت کنیم.

جهانبخش اضافه کرد: این سند شامل هشت هدف کلان، 28 راهبرد، 74 سیاست اجرایی و 236 طرح است و همچنین 56 شاخص عملیاتی برای کنترل و تبدیل راهبردها به عبارت عملیاتی و 283 شاخص کمی جهت کنترل خروجی طرح‌ها را شامل می‌شود.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: بندرعباس سرمایه انسانی توسعه شهرداری جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در چهل و پنجمین نشست کمیسیون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: با توجه به اهمیت خلاقیت و نوآوری، پیشنهادِ تشکیل کمیته خلاقیت و نوآوری ذیل دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی و منابع انسانی کلانشهرها ارایه شد و مورد تصویب قرار گرفت.

 

جمال حسن بارانی افزود: کمیسیون معاونان برنامه ریزی کلانشهرهای کشور طی یک روز برگزاری به بررسی گزارش اقدامات کمیسیون و کمیته‌ های زیرمجموعه آن شامل: بررسی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، بررسی مصوبه ساماندهی نیروهای شرکتی و بررسی پیشنهاد تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری با مسئولیت شهرداری مشهد مقدس پرداخت.

 

دیگر خبرها

  • تدوین سند چشم‌انداز توسعه حمل‌ونقل استان گلستان
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • امنیت غذایی فرابخشی است/ تدوین ۵ برنامه جهش تولید در کشاورزی
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان