Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین - طاهره گودرزی؛ خبر استعفای نوریان درحالی منتشر شد که شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به عنوان سهامدار اصلی چادرملو، از این استعفا اعلام بی‌خبری کرد.

عزیزاله عصاری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با اظهار بی اطلاعی از موضوع این استعفا به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: هرگونه استعفا یا تغییرات در شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ «ومعادن» ابتدا با هلدینگ درمیان گذاشته می‌شود و بعد از تایید از سوی سهامدار اصلی، تغییرات می‌تواند اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییر مدیرعامل چادرملو نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی افزود: از رسانه‌های تخصصی این حوزه انتظار می رود که در چنین شرایطی با احساس مسوولیت به صنعت کمک کرده و از شانتاژ خبری که فضارا ملتهب می کند پرهیز کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سرمایه گذاری صنعت فلزات معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری بر روی معادن طلای افغانستان

مسئولان وزارت معادن و نفت حکومت سرپرست افغانستان، با نشر خبرنامه‌ای در صفحه رسمی این وزارت، از دیدار شیخ شهاب‌الدین دلاور با مسئولان یک شرکت تجارتی افغان و شرکای چینی خبر داد.

سرپرست وزارت معادن و نفت در این دیدار گفت: امنیت در تمام کشور تأمین شده و فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری روی منابع معدنی فراهم شده است و افغانستان از تمام سرمایه‌گذاران ملی و بین المللی استقبال می‌کند.

در ادامه مسئولان شرکت تجارتی عاشوری و شرکای چینی از فراهم سازی زمینه مناسب سرمایه‌گذاری و امنیت سرتاسری از سوی حکومت سرپرست افغانستان اظهار قدردانی کرده و علاقمندی خود را برای سرمایه‌گذاری در معادن طلا، سنگ های قیمتی و مس ابراز کردند.

سرپرست وزارت معادن و نفت نیز اطمینان داد در راستای فراهم سازی زمینه سرمایه‌گذاری با ایشان مطابق قانون و طرزالعمل معادن همکاری خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • «نوچاد»، دریچه نوآوری در چادرملو
  • سرمایه گذاری بر روی معادن طلای افغانستان
  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد
  • انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد
  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است