Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@22:43:57 GMT

روش‌های ساده برای لاغری بعد از زایمان

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۲۴۸۹

روش‌های ساده برای لاغری بعد از زایمان

پس از زایمان، یکی از مشکلات زنان، اضافه وزن است. برای کم کردن این وزن باید به چند نکته توجه کرد.

_. در زمان شیردهی، مادر به ۶۰۰ کالری نیاز دارد، اما برای به دست آوردن این میزان کالری نباید در مصرف غذا‌های چرب زیاده روی کرد بلکه به جای آن، مصرف غذا‌های غنی از فیبر و میوه توصیه می‌شود.


_. چند روز پس از زایمان از کمربند مخصوص کوچک کردن شکم استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این وسیله باعث جمع شدن عضلات شکم و کاهش اندازه شکم می‌شود.

_. به طور منظم اسنک‌های سالم مانند میوه خشک، ماست، میوه‌های تازه حاوی آب مانند هندوانه، سیب، توت فرنگی و پرتقال مصرف کنید.

_. کودک بهترین همراه شما برای ورزش کردن است. می‌توانید با او بازی کنید به طوری که کالری بسوزانید و وزن کم کنید. کودک هم از این فعالیت لذت خواهد برد.

_. در زمان خواب کودک می‌توانید به پیاده روی تند بپردازید.

_. روز خود را با مصرف صبحانه سالم غنی از پروتئین مانند تخم مرغ و شیر شروع کنید. مصرف جو دو سر، سالاد، برشتوک صبحانه، عدسی و… در وعده صبحانه، احساس سیری طولانی مدت در طول روز ایجاد می‌کند.

_. از مصرف غذا‌های فرآوری شده بپرهیزید. از آن جا که اضافه وزن دارید، بهتر است از خوردن هله هوله بپرهیزید.

_. سوپ سبزیجات و مرغ غنی از پروتئین و ویتامین است، اما باعث اضافه شدن چربی بدن نمی‌شود. علاوه بر آن مواد مغذی لازم برای نوزاد را تأمین می‌کند.

_. از خوردن هر نوع غذای تصفیه شده بپرهیزید. به جای نان، پاستا، نودل و برنج سفید از برنج قهوه‌ای استفاده کنید، زیرا مواد غذایی تصفیه نشده غنی از فیبر و ویتامین است. در حالی که مواد غذایی تصفیه شده باعث افزایش وزن می‌شود.         منبع:ایران ناز

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لاغری زایمان اضافه وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش نویسندگی خلاق با این کتاب

کتاب «نویسندگی خلاق به زبان ساده؛ خلق شخصیت‌ها و داستان‌های جذاب» به قلم مگی هاماند و ترجمه مسعود ملک‌یاری به چاپ دوم رسید. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کتاب «نویسندگی خلاق به زبان ساده»؛ خلق شخصیت‌ها و داستان‌های جذاب به قلم مگی هاماند و ترجمه مسعود ملک‌یاری در انتشارات سوره‌مهر به چاپ دوم رسید.

این کتاب سومین جلد از مجموعه «گام به گام تا داستان‌نویسی حرفه‌ای» است که به مخاطب کمک می‌کند مهارت‌های خود را در نگارش رمان، داستان‌های کوتاه و نوشته‌های کوتاه داستانی یا غیرداستانی تقویت کند. هاماند در این اثر از تمرین‌ها و نمونۀ آثار بزرگان ادبیات استفاده کرده‌ و کوشیده‌ مطالب تا حد ممکن کاربردی باشند تا علاقه‌مندان نویسندگی بتوانند ایده‌ها و فکرهای ابتدایی‌ را طی فرایندی به نوشته‌ای کامل تبدیل کنند.

«نویسندگی خلاق به زبان ساده» از شش فصل تشکیل شده است از جمله؛ «کار را با تمرین‌های نگارش خلاق آغاز کنید»، «باورپذیرکردن شخصیت اصلی همه چیز است»، «تصویر کردن با توصیف»، «پروراندن پیرنگ و ساختار مورد نظرتان»، «پرداخت اثر؛بازبینی و ویرایش» و «بخش زمان‌ها».

مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید

کتاب بیشتر بر روایت‌های داستانی وغیرداستانی تمرکز دارد و درباره کتاب‌هایی است که داستان‌گو هستند. بسیاری از تمرین‌های این کتاب برای کسانی هم که می‌خواهند نمایشنامه، فیلمنامه یا گونه‌های ادبی دیگری را تجربه کنند، می‌تواند مفید و کاربردی باشد.

«نویسندگی خلاق به زبان ساده» در چاپ دوم با کارشناسی تخصصی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و انتشارات سوره مهر با شمارگان هزار و 250 نسخه دربازار نشر موجود است.

انتهای پیام/ 

 

 

دیگر خبرها

  • پنج علت ریزش مو در زنان
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای لاغری
  • عطرافشانی گلزار شهدای گرگان به مناسبت روز ارتش
  • ارائه تسهیلات به خانواده‌ها در راستای رفع موانع فرزندآوری
  • معرفی بهترین روش های لاغری
  • آموزش نویسندگی خلاق با این کتاب
  • قرص‌های لاغری غیرمجاز، تهدید جدی برای سلامت جامعه 
  • برای لاغری گردو را این طور مصرف کنید
  • بهترین راهکار برای کاهش وزن
  • پنج نوشیدنی ساده برای رهایی از کبد چرب