Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@18:16:04 GMT

اتفاقی فوق العاده برای مهدی طارمی + عکس

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۲۵۳۳

اتفاقی فوق العاده برای مهدی طارمی + عکس

تیم لیگ برتری استون ویلا خواستار به خدمت گرفتن مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم ریوآوه شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از اسکای اسپورت، استون ویلا بعد از قطعی کردن قرارداد ساماتا به دنبال یک مهاجم دیگر است و به همین خاطر مهدی طارمی را مدنظر قرارداده است که بعد از پیوستن به ریوآوه از تیم الغرافه توانسته است در ۱۳ دیدار در لیگ پرتغال ۶ گل به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مسوولان باشگاه تیم استون ویلا با تایید این خبر به اسکای گفت:

ما در حال بررسی این انتقال هستیم و فعلا چیزی نمی‌توان گفت. با مسوولان تیم ریوآوه درباره به خدمت گرفتن طارمی مذاکره کرده‌ایم و این مذاکرات در روزهای باقی مانده نیز ادامه خواهد داشت.

ریوآوه یک‌شنبه شب در هفته هفدهم لیگ یک پرتغال برابر بواویشتا قرار گرفت و ۲ بر صفر میهمانش را شکست داد. مهدی طارمی که در ترکیب اصلی ریوآوه حضور داشت در دقیقه ۴۵ گل دوم تیمش را به ثمر رساند. بازیکن ایرانی در دقیقه ۸۶ تعویض شد. ریو آوه با ۲۵ امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد.

مهدی طارمی دو بار در پرسپولیس آقای گل شد و در ادامه به دلیل امضای قرارداد با ریزه اسپور و بازگشت به پرسپولیس چهار ماه محروم شد. او در ادامه راهی الغرافه قطر شد و سپس تصمیم به حضور در ریوآوه پرتغال گرفت. ایسنا

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استون ویلا مهدی طارمی ریوآوه پرسپولیس ریزه اسپور استون ویلا پرسپولیس ریزه اسپور ریوآوه مهدی طارمی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد

سرمربی موفق استون ویلا همچنان به کار در این باشگاه ادامه خواهد داد

طرفداری | با وجود اصرار منابع آلمانی به علاقه بایرن مونیخ برای همکاری با اونای امری، این سرمربی اسپانیایی تصمیم به امضای قرارداد تازه‌ای با استون ویلا گرفت.

به گزارش دیوید اورنستین از اتلتیک، استون ویلا برای تمدید قرارداد اونای امری تا سال 2027 به توافق نهایی دست یافته است. این سرمربی 52 ساله که از پاییز 2022 هدایت استون ویلا را در دست دارد، در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و تیمش را به نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا رسانده است. 

مالکان استون ویلا مایل هستند اونای امری به «سرالکس فرگوسن» باشگاه‌شان تبدیل شود و تعهد ادامه‌دار امری به استون ویلا، شایعات پیوستن او به بایرن مونیخ و یا هر تیم دیگری را به پایان خواهد رساند. ساعاتی پیش از آلمان خبر رسید که رالف رانگنیک گزینه اصلی هدایت بایرن مونیخ است. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!