Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-23@12:08:29 GMT

فرهاد مجیدی با ناراحتی تمرین استقلال را ترک کرد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۲۵۷۷

فرهاد مجیدی با ناراحتی تمرین استقلال را ترک کرد



سرمربی تیم فوتبال استقلال از نحوه تمرین امروز تیمش که در چمن مصنوعی برگزار شد، بسیار ناراحت بود و به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش خبرورزشی، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در زمینی به نام مدرن در جنوب تهران در منطقه ۱۷ برگزار شد که البته این زمین چمن مصنوعی داشت و بازیکنان این تیم در حالی که در روزهای اخیر تنها در سالن وزنه تمرین کرده بودند، مجبور شدند برنامه‌های تاکتیکی کادرفنی را در چمن مصنوعی پیاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری تمرین در این شرایط موجب ناراحتی شدید فرهاد مجیدی شد و این مربی در جریان تمرین امروز بارها عصبانیت خود را نشان داد. مجیدی با آغاز تمرین محکم تاکتیکی متوجه شد که احتمال دارد بازیکنان تیمش مصدوم شوند و به همین علت با ناراحتی تمرین تیمش را ۱۵ دقیقه زودتر از موعد مقرر تعطیل کرد و از بازیکنان خواست به کار تاکتیکی پایان بدهند و خودش نیز با ناراحتی ورزشگاه را ترک کرد.

سرمربی تیم استقلال امروز در شرایطی از کیفیت زمین چمن و محل برگزاری تمرین آبی پوشان گلایه کرد که وی از اتفاقی که طی روزهای اخیر برای زمین مجموعه ورزشی انقلاب رخ داده هم ناراحت بود به شکلی که بازیکنان استقلال هم متوجه شدند سرمربی آبی پوشان از وضعیت فعلی رضایت ندارد.

مسؤولان باشگاه استقلال بعد از ناراحتی فرهاد مجیدی، شرایط را برای برگزاری تمرینات این تیم در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی فراهم کرده و قرار است تمرینات این تیم از فردا در مجموعه ورزشی آزادی پیگیری شود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، مدیرعامل باشگاه پیکان در محل تمرین تیم خود حاضر شد و دقایقی با بازیکنان صحبت کرد.
مددی که همواره ارتباط خوبی با تیم خود داشته امروز در تمرین تیم پیکان حاضر شد و به بازیکنان این تیم روحیه داد تا در ادامه فصل نتایج مثبت این تیم ادامه داشته باشد.

پیکان در نیم فصل دوم شرایط نسبتا بهتری در مقایسه با شروع فصل داشته و از محدوده خطر تا حدودی فاصله گرفته است.
این تیم بعد از برد مقابل سپاهان شرایط روانی بهتری داشته و در هفته‌های اخیر نشان داده که با وجود جوانی بازیکنانش می‌‍تواند از سقوط فرار کند و حتی رتبه قابل توجهی در جدول به دست بیاورد.

مددی در صحبت‌های خود با بازیکنان دلگرمی داد تا این نتایج مثبت ادامه داشته باشد و البته از کادر فنی تیمش حمایت کرد.
گفتنی است پیکان در بازی اخیر خود با دو گل از تیم هوادار عقب بود اما در نهایت با یک بازگشت بزرگ در این بازی هم شکست نخورد تا نشان دهد به کیفیتی رسیده که راحت شکست نمی‌خورد حتی اگر در این تیم ستاره یا مهره‌های تعیین کننده و شاخصی وجود نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند