Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@22:53:28 GMT

رشد ۲ برابری تولید ایران خودرو در دی‌ماه

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۲۶۱۵

رشد ۲ برابری تولید ایران خودرو در دی‌ماه

ایران‌خودرو در دی‌ماه امسال موفق به تولید بیش از ۵۰ هزار دستگاه خودروی سواری و وانت شد که نسبت به دی‌ماه پارسال بیش از دو برابر رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، گروه صنعتی ایران‌خودرو در دی‌ماه امسال تعداد ۵۰ هزار و ۴۴ دستگاه خودرو تولید کرد، ‌ این در حالی است که پارسال همین زمان ۲۲ هزار و ۹۱۳ دستگاه خودرو تولید کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب، ‌ از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه، ۲۹۱ هزار و ۹۱۵ دستگاه انواع خودرو سواری و وانت در این گروه تولید شده است.

در روز پایانی دی‌ماه نیز تولید ایران خودرو به دو هزار و ۵۵۷ دستگاه رسید که در شرایط تحریمی رکورد مهمی به حساب می‌آید.

همچنین در کنار تولید، تکمیل و تجاری‌سازی خودروهای کسری‌دار نیز ادامه داشت و در ۱۰ ماهه امسال تعداد ۳۳۶ هزار و ۴۴۰ دستگاه خودرو تجاری‌سازی و نزدیک به همین تعداد نیز تحویل مشتریان و وارد بازار شده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد طرح ملی فهما رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما فعالیت های مسجدی طرح ملی فهما خودروسازی ایران خودرو خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی جدیدترین پیشرفت‌های درمان سرطان‌های دستگاه‌های ادراری

به گزارش خبرآنلاین، دکتر محمد علی زرگر با اشاره به اینکه جامعه اورولوژی ایران متشکل از هفت انجمن علمی- تخصصی است گفت: انجمن یوروآنکولوژی که در زمینه بررسی و تحقیقات سرطان های دستگاه ادراری وتناسلی به فعالیت می پردازد، انجمن اندویورولوژی و لاپاراسکوپی در حوزه جراحی های کم تهاجمی اورولوژی و نیز انجمن پیوند کلیه در این کنگره جدید ترین دستاوردهای خود را ارایه خواهند کرد.


وی افزود: با توجه به اهمیت مساله ناباروری مردان انجمن آندرولوژی در این حوزه به تحقیق می پردازد که جدیدترین دستاوردهای آن در کنگره امسال جامعه اورولوژی ایران به متخصصان این رشته ارایه می شود.


به گزارش روابط عمومی جامعه اورولوژی ایران، دکتر زرگر با اشاره به اینکه بازسازی آسیب های سیستم ادراری بر اثر تصادفات و یا به صورت ناهنجاری های مادرزادی در حوزه تخصصی انجمن جراحی ترمیمی اورولوژی است، یادآورشد: از آنجا که با توجه به پیشرفت های علمی صورت گرفته در حوزه علوم پزشکی طی سال های اخیر رشته های پزشکی به زیر شاخه های تخصصی متعددی تقسیم شده اند، اورولوژی اطفال به صورت مستقل و تحت عنوان انجمنی با همین نام شکل گرفته و به فعالیت خود ادامه می دهد.


وی تصریح کرد: همچنین جامعه اورولوژی زنان و فانکشنال یورولوژی که به مباحثی همچون بی اختیاری ادراری در زنان می پردازد در کنار سایر انجمن های تخصصی در کنگره امسال جامعه اورولوژی به ارایه جدیدترین دستاوردهای حوزه های مربوط به خود خواهند پرداخت.


به گفته رییس کمیته اجرایی بیست و هفتمین کنگره سالیانه جامعه اورولوژی ایران در چهارمین روز کنگره فیلم های آموزشی تکنیک های نوین جراحی در حوزه های سرطان های دستگاه ادراری، پیوند کلیه ، ناباروری مردان، دستگاه های ادراری زنان و کودکان و... به متخصصان ارایه خواهد شد.


وی از برگزاری مسابقه بین رزیدنت های رشته اورولوژی همزمان با برپایی کنگره سالانه امسال جامعه اورولوژی ایران خبرداد و اظهار داشت: هدف از برپایی این مسابقه ارتباط دستیاران رشته اورولوژی از دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور با یکدیگر، تسلط به مباحث روز علمی و ایجاد انگیزه در آنان است و در پایان این مسابقه جوایز نقدی و لوح اهدا خواهد شد.


لازم به ذکر است، همزمان با برپایی بیست و هفتمین کنگره سالیانه جامعه اورولوژی ایران (۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت ماه امسال) نمایشگاه تجهیزات پزشکی جدیدترین ابزارهای مربوط به حوزه اورولوژی را ارایه خواهد کرد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897902

دیگر خبرها

  • رشد ۵/۵ برابری تولید گندم در استان
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود
  • افزایش 5 برابری کاشت کلزا در مهاباد
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد / وعده داخلی‌ سازی المان‌ های اصلی اتوبوس برقی
  • افزایش ۳ تا ۷ برابری اسقاط خودرو‌های فرسوده با ابلاغ آیین نامه جدید
  • افزایش ۵/۵ برابری تعداد دوچرخه‌های اشتراکی در مشهد
  • بررسی جدیدترین پیشرفت‌های درمان سرطان‌های دستگاه‌های ادراری
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود