Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ایرج عرب روز سه شنبه در نشست مجمع انتخابات هیأت دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با اشاره به نزدیک بودن زمان برگزاری نشست مجمع انتخابات فدراسیون دوومیدانی، اظهار داشت: هیأت دوومیدانی چهار استان کشور شامل اردبیل، بوشهر، کردستان و کهگیلویه و بویراحمد با سرپرست اداره می شد.

وی افزود: این چهار هیأت دوومیدانی با برگزاری نشست مجمع انتخابات تعیین تکلیف و رؤسای آنها مشخص و مشغول به فعالیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فدراسیون دوومیدانی بیان کرد: چنین اقدامی سبب اجرای بهتر امور در هیأت های دوومیدانی این چهار استان و داشتن حق رأی در نشست مجمع انتخابات فدراسیون می شود.     

عرب عنوان کرد: افزایش وحدت و همدلی بین جامعه ورزش دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد ضروری است و یکی از نتایج مهم آن نیز توسعه و پیشرفت روزافزون این رشته ورزشی در استان است.

وی ابراز داشت: رییس هیأت دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد نقاط مثبت دوران سرپرستی خود را تقویت کرده و کاستی ها را نیز تا حد امکان برطرف کند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: هر چند که رشته ورزشی دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد دارای کمبود زیرساخت ها، امکانات و تجهیزات است اما باید استعدادها و ظرفیت های آن شکوفاتر شود.

عرب اظهار داشت: مسؤولان فدراسیون دوومیدانی و اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد آماده هرگونه حمایت از هیأت دوومیدانی این استان هستند.

وی افزود: رییس هیأت دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد نیز از طریق مشورت و دعوت به همکاری پیشکسوتان و قهرمانان این رشته ورزشی در استان از تجارب ارزنده آنها برای پیشبرد بهتر امور بهره بیشتری بگیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: انتظار می رود که مسؤولان فدراسیون دوومیدانی برای تأمین امکانات، تجهیزات و زیرساخت های مورد نیاز ورزشکاران دوومیدانی این استان تلاش، اقدام و همت جدی تری کنند.

سید محمدتقی علوی اظهار داشت: تحقق چنین امری سبب اعتلا و ارتقای بیش از پیش رشته ورزشی دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد و پرورش قهرمانان می شود.

وی افزود: رسالت رییس هیأت دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد سنگین شده و باید اقدام به برنامه ریزی منسجم تر، اهتمام جدی تر و هدف گذاری کلان کند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از هدف گذاری های کلان رییس هیأت دوومیدانی این استان فراهم کردن بستر و شرایط برای حضور چند ورزشکار دوومیدانی مرد و زن رده های مختلف سنی این استان در رقابت های ملی و بین المللی باشد.

علوی عنوان کرد: جذب حامی مالی بومی یا غیربومی برای کمک به ورزشکاران دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار رییس هیأت دوومیدانی این استان قرار گیرد.

وی ابراز داشت: مسؤولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برای جذب حامی مالی گام هایی برداشته و با رؤسای تعدادی از بانک های عامل و شرکت های دولتی و خصوصی این استان مذاکره کرده است.   

۲ کاندیدای مجمع انتخابات هیأت دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد شامل مهدی روایی و امیدمحمد محمدی بودند که روایی انصراف داد.

تعداد اعضای این مجمع ۱۷ نفر بود که ۲ نفر غایب و ۲ نفر نیز حق رأی دادن نداشتند.

از مجموع ۱۳ رأی ماخوذه در این مجمع یک رأی ممتنع بود و امیدمحمد محمدی با کسب ۱۲ رأی به مدت چهار سال به عنوان رییس هیأت دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.

برخی از مهمترین برنامه های کاری امیدمحمد محمدی که در این مجمع مطرح شد شامل استعدادیابی، برگزاری مستمر دوره های آموزشی مربیگری و داوری با حضور مدرسان ملی، فعال کردن رقابت های لیگ دوومیدانی استان در هر ۲ بخش مردان و زنان و شناسایی استعدادها و تلاش برای شکوفایی آنها بود.

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد مجمع انتخاباتی دوومیدانی ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد مجمع انتخاباتی دوومیدانی ورزشی کهگیلویه وبویراحمد مجمع انتخاباتی دوومیدانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش قدس آنلاین، ولی بهره مند، کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به بررسی نقشه‌ها و الگوهای جوی از امروز دوشنبه تا اواخر وقت روز چهارشنبه جو استان کهگیلویه و بویراحمد تحت تاثیر سامانه ناپایدار بارشی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این مدت و بیشتر از بعداز ظهر امروز در برخی مناطق رگبار باران و رعد و برق احتمال تگرگ و افزایش سرعت و وزش باد و گرد و غبار رقیق پیش بینی می‌شود.

بهره مند اظهارکرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه آسمان استان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد انتظار می رود.

کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از امروز تا روز چهارشنبه قدری کاهش نسبی دما وجود دارد و از روز پنجشنبه دما روند افزایشی به خود خواهد گرفت.

بهره مند عنوان کرد: برای امروز تا پایان روز چهارشنبه هشدار سطح زرد صادر شده است.

وی بیان کرد: شهر لیکک و ایستگاه امامزاده جعفر با بیشینه دمای۳۱.۴ درجه سانتیگراد و سی سخت با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد