Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@11:49:30 GMT

همسر شهید تهرانی مقدم در قم مورد تقدیر قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۲۸۱۹

همسر شهید تهرانی مقدم در قم مورد تقدیر قرار گرفت

مراسم تقدیر از همسر شهید تهرانی مقدم در قم برگزار شد. ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم تقدیر از همسر شهید تهرانی مقدم  هم زمان با مراسم قرار سه شنبه ها در مجتمع ناشران انجام شد.

حجت الاسلام بهداروند همرزم شهید حاج احمد کاظمی، وحید میرزایی معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، حمید خلیلی رییس انتشارات شهید کاظمی، خانم حجازی همسر شهید ظریفیان، همسر شهید نوید صفری از شهدای مدافع حرم، ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، طلاب روحانیون، فعالان فرهنگی و عرصه کتاب و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی نظیر شهید حسن تهرانی مقدم از "هیچ"، "سیستم موشکی" ساختندمعاون وزیر صنعت: خودروسازی ایران به "تهرانی مقدم"ها نیاز دارد

فائضه غفار حدادی نویسنده کتاب خط مقدم در این مراسم تصریح کرد: تصمیم بر این شد که دو سال از زندگی شهید تهرانی مقدم نوشته شود و این 2 سال با همه وقایع باشد و با توجه به اینکه منابع را چندین بار مطالعه کرده بودم خدا توفیق داد و کتاب مردی با آرزوهای دور را نوشتم.

در این مراسم گروه سرود انصار الحجه به اجرای برنامه پرداخت، در پایان این مراسم از الهام حیدری، همسر شهید تهرانی مقدم تقدیر شد.

سردار سرلشکر پاسدار شهید حسن تهرانی مقدم از بنیانگذاران اصلی صنایع موشکی جمهوری اسلامی ایران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس و مسئول سازمان خودکفایی و تحقیقات صنعتی سپاه پاسداران، بود.

این شهید گرانقدر تقریبا 25 سال از عمر خود را در ایجاد و توسعه این بخش از توان دفاعی قرار داده بود و به عنوان پدر موشکی ایران لقب گرفت.

این مراسم به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، انتتشارات شهید کاظمی، نهاد کتابخانه های عمومی قم، مجتمع ناشران و موسسه وارثون برگزار شد.

انتهای پیام/452/ ع

R7854/P1494/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ در مراسم سه شنبه‌های شهدایی که شب گذشته در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار و از تعدادی از دانش آموزان دختر مدرسه آقا حسین ابن علی (ع) که در مسابقات قرآنی و ورزشی رتبه‌های برتر را کسب کرده بودند تقدیر شد.

از ابتدای امسال سه شنبه شب‌های هر هفته پس از نماز مغرب و عشاء مراسمی به یاد شهدا در حسینیه حضرت زینب برگزار می‌شود.

در این مراسم با اجرای مداحی، شعرخوانی و قرائت دعای توسل یاد و خاطره شهدای گرانقدر بویژه شهدای دانش آموز گرامی داشته شد.

همچنین از دانش آموزان موفق در رشته‌های مختلف قرآنی و تفسیر نهج البلاغه و دانش آموزان موفق در رشته‌های ورزشی تقدیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • سلامت زیر بنا و اساس جامعه است
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • (تصاویر) مراسم ختم مادر همسر منوچهر متکی
  • مراسم ختم مادر همسر منوچهر متکی(عکس)
  • ماجرای موشکی که جلوی چشم رهبری از آب بیرون آمد
  • ماجرای موشکی که جلوی چشم رهبری از آب بیرون آمد | جواب جالب طهرانی مقدم به ژنرال روسی
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم