Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش مهر هرچند نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا در واکنش به محرومیت از میزبانی در دیدارهای خانگی اعلام کردند از این مسابقات کنار می کشند، امافردا چهارشنبه مدیران این باشگاه‌ها برای رایزنی با مسئولان کنفدراسیون آسیا راهی مالزی می‌شوند.

با این حال سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین سایت «الکاس» قطر به صورت رسمی اعلام کردند که AFC مکان بازی استقلال و شهرخودرو را به کشور امارات منتقل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع استقلال در ورزشگاه العویر در دبی و شهر خودرو در ورزشگاه شارجه در شهر شارجه میزبان هستند.


سایت اخبار فوتبال کویت



سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا



توییتر الکاس قطر

استقلال در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الکویت کویت برود و شهر خودرو هم با الرفاع بحرین بازی می‌کند.

پیش از این عنوان شده بود که قطر میزبان این مسابقه خواهد بود که نمایندگان کشورمان به صورت رسمی مخالفتشان را با بازی در کشور بی طرف اعلام کردند.

مشخص نیست تصمیم جدید کنفدراسیون آسیا باتوجه به تصمیم نمایندگان ایران برای کنارهگیری از این مسابقات به چه دلیل گرفته شده است و اینکه آیا جلسه روز پنجشنبه مدیران ایرانی با مدیران AFC تغییری در سرنوشت این مسابقات می‌دهد یا خیر

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی که سعید عزت‌اللهی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه آل مکتوم به مصاف تیم رده ششمی النصر خواهد رفت.

سعید عزت‌اللهی که چهار شب قبل در مسابقه سوپر شیلد بین قهرمانان لیگ‌های امارات و قطر به میدان رفت و پیروزی دو بر یک و قهرمانی را همراه با تیمش تجربه کرد، امشب هم در جمع نفرات اصلی شباب الاهلی مقابل النصر قرار گرفته است.

هافبک ایرانی شباب الاهلی که در دور برگشت لیگ برتر امارات پنج بازی و در جام ریاست جمهوری این کشور یک بازی انجام داده، امشب هم بین 11 نفر اصلی تیمش برابر النصر دیده می‌شود.

تیم فوتبال شباب الاهلی در حال حاضر 37 امتیازی و تیم دوم جدول لیگ برتر امارات است که دو بازی کمتر نسبت به الوصل صدرنشین انجام داده و اختلاف 14 امتیازی دارد.

دیگر خبرها

  • قانون جدید فقط برای ساکت کردن جواد است/ رسماً قصد دارند ترمز استقلال را بکشند
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • کاپیتان استقلال رسماً محروم شد
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای