Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@07:37:29 GMT

AFC شهرهای میزبان بازی تیم‌های ایرانی را اعلام کرد!

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۲۸۴۷

AFC شهرهای میزبان بازی تیم‌های ایرانی را اعلام کرد!

خبرگزاری ایسنا:  پس از این که بازی‌های پلی‌آف تیم‌های ایرانی از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا حذف شده بود، سایت رسمی AFC برنامه مسابقه شهرخودرو و استقلال با حریفان بحرینی و کویتی خود را در سایت خود قرار داده و میزبان این بازی‌ها را هم کشور امارات انتخاب کرده است.

به این ترتیب شهرخودرو باید در شهر شارجه به مصاف الرفاع بحرین برود و استقلال در دبی میزبان الکویت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته این در حالی است که نمایندگان ایران این میزبانی‌ها را پس از سیاسی‌کاری AFC قبول نکرده‌اند و قرار است روز پنج‌شنبه به دیدار دبیر کل AFC بروند.

منبع: فردا

کلیدواژه: میزبانی بازی تیم های ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایت پرتغالی: ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند

یک سایت پرتغالی گزارشی درباره بازگشت مهدی طارمی به ترکیب پورتو منتشر کرد.

طرفداری | تیم فوتبال پورتو شامگاه شنبه ۲۵ فروردین و در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ پرتغال در ورزشگاه دراگائو از تیم فامالیسائو میزبانی کرد و در حالی که دو بار از میهمان خود عقب افتاد در پایان توانست با نتیجه تساوی دو بر دو به حداقل امتیاز این دیدار دست یابد.

نکته مهم این بازی حضور یک نیمه‌ای مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در ترکیب تیمش و گلزنی پس از ۴ ماه در لیگ پرتغال بود که توانست در دقیقه ۸۲ و روی پاس «وندرسون گالنو» توانست دروازه حریف را باز کند.

سایت «publico» پرتغال با اشاره به گلزنی طارمی نوشت: ترس از سومین شکست متوالی پورتو تا دقیقه ۸۲ در ورزشگاه دراگائو وجود داشت اما مهدی طارمی با بازگشت به روند گلزنی خود پورتو را از یک شکست دیگر نجات داد. در این دیدار ضعف‌های خط دفاع پورتو آشکار بود و در فاز تهاجمی قابلیت خوبی نداشت. این نتیجه باعث شد تا همچنان پورتو در رده سوم باقی بماند.

کار خوب «کونسیسائو» سرمربی پورتو به نیمه دوم بر می‌گردد که او گالنو، طارمی و وارلا را وارد زمین کرد و این ۳ بازیکن توانستند پیشرفت محسوسی را در تیم ایجاد کنند. طارمی در این بازی اولین گل خود برای پورتو در سال ۲۰۲۴ را به ثمر رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • استقلال یا پرسپولیس؛ کدام‌یک قهرمان می‌شود؟
  • سایپا نوار پیروزی‌های خیبر صدرنشین را پاره کرد
  • بلیط فروشی بازی استقلال و شمس‌آذر آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • سایت پرتغالی: ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند
  • 7 نبرد قهرمانی: رئال به هیولای ژاوی رسید
  • پیروزی اقتصادی بارسلونا پیش از سفر به مادرید
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و بورنموث ‌+پخش آنلاین
  • بوشهر؛میزبان سفر رادیویی هفته های ایرانی
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و تورینو +پخش آنلاین
  • آیا تبلیغات در گوگل برای کسب و کارهای ایرانی امکان پذیر است؟