Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران گردان سه شنبه شب در صحن شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: امسال توقع داشتیم طرح های نیمه تمام به بهره برداری می رسید منتهی بنا به دلایلی این مهم تحقق نیافت و باید سال آینده هرچه سریعتر تکمیل شود.

وی بیان کرد: بودجه پیشنهادی شهرداری باید طوری مصوب شود که اهداف شورا در آن تحقق یابد و مهمترین انتظار ما تکمیل طرح های نیمه تمام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: تکمیل پل سردار همدانی، پارکینگ آقاجانی بیگ، بازار سینا، پارک حیدره، پل غدیر و سایر طرح ها باید هرچه سریعتر تکمیل و به بهره برداری برسد.

گردان اظهار داشت: اقدام های صورت گرفته در آرام سازی بلوار ارم نیز با وجود هزینه های قابل توجه رضایت عمومی نداشته است و باید این طرح فاخر براساس موارد پیش بینی شده تکمیل شود.

وی اضافه کرد: جذب سرمایه گذار در حاشیه مسیر این بلوار در راستای جذب گردشگر بسیار حایز اهمیت است تا بتوانیم رضایتمندی مردمی را داشته باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر همدان افزود: پیاده راه سازی چهار مسیر باقی مانده در پیاده راه امام خمینی(ره) نیز باید تعیین تکلیف شود و شهرداری اگر قرار به اجرای طرح ندارد، شجاعانه به مردم پاسخگو باشد.   

وی افزود: مردم از این وضعیت موجود رضایت ندارند و بهتر است تصمیم نهایی هرچه سریعتر اتخاذ شود.

گردان از شهردار خواست نسبت به بودجه سال آینده کمترین انحراف و جابجایی اعتبار لحاظ شود.

وی افزود: با توجه به نیروهای متخصص و توانمند شهرداری در حوزه بودجه نویسی، امیدواریم با کمترین تغییر این بودجه توسط اعضای شورای اسلامی شهر همدان به تصوب برسد.

وی پیگیری شهرداری برای اخذ اوراق مشارکت را مورد تاکید قرار داد و افزود: میزان سرانه درآمد و هزینه براساس جمعیت شهر همدان نیز مشخص و به شورا ارایه شود.

برچسب‌ها شهرداری همدان شورای اسلامی شهر همدان همدان کامران گردان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری همدان شورای اسلامی شهر همدان همدان شهرداری همدان شورای اسلامی شهر همدان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدرضا شهاب زاده در جلسه شورای اداری شهرستان آستارا گفت: مردم شهرستان آستارا همواره همراه و همدل مدیران و خدمتگذاران نظام هستند و مشارکت ۷۰ درصدی آن‌ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲ نمونه‌ای از این همدلی‌ها است که مدیران و مسئولان باید همه با تمام توان در خدمت مردم و برای رفع مشکلات شان گام بردارند.

فرماندار آستارا گفت: مدیران باید تلاش کنند با ارائه گزارش‌های صحیح و به موقع، عملکرد دولت برای توسعه و پیشرفت منطقه را برای مردم تبیین کنند.

شهاب زاده همچنین گفت: در سال گذشته بیش از ۳۳۰ میلیون تومان برای رفع مشکلات آب آشامیدنی و هزار و ۳۷۰ میلیون تومان هم برای رفع مشکلات فاضلاب شهرستان هزینه شد که این روند تا رفع همه مشکلات آب و فاضلاب شهرستان آستارا ادامه دارد.

وی همچنین با اشاره به عملیات گازرسانی به روستا‌های شهرستان، اضافه کرد: تاکنون به ۹۸ درصد روستا‌های آستارا گازرسانی شده و امسال ۲ درصد باقی مانده هم گاز رسانی خواهند شد. 

فرماندار آستارا در خصوص اجرای طرح‌های راهداری این شهرستان گفت: تاکنون ۶۷ میلیارد ریال برای رفع مشکلات راهداری و اجرای ۱۱ طرح بزرگ شهرستان و همچنین ۳۴ میلیارد ریال نیز برای طرح‌های هادی و آسفالت آستارا هزینه شده که با تکمیل دیگر طرح‌های راهداری در درست ساخت، به زودی همه مشکلات مربوط به حوزه راهداری در این شهرستان برطرف خواهد شد.

وی با تاکید بر اتمام همه طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان آستارا، اضافه کرد: پس از تکمیل طرح‌های نیمه تمام شهرستان، هیچ طرح جدیدی تعریف نشود و مدیران با تنظیم اولویت‌های خود بر اساس تحقق شعار سال، از انجام هرگونه اقدام سلیقه‌ای خودداری کنند.

سرهنگ عبدالعلی شعبانی فرمانده انتظامی آستارا هم در این جلسه همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها را برای مبارزه با فساد در شهرستان ضروری دانست و گفت: مهم‌ترین خواسته مردم آستارا، با توجه به مسافر پذیر بودن این شهرستان، برقراری امنیت در همه زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

یاسر همدمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آستارا هم در این جلسه با اشاره به اهداف دستگاه قضا برای دست‌یابی به عدالت و رضایت عمومی، گفت: احیای حقوق عامه از جمله تأمین امنیت، سلامت، بهداشت عمومی، حفاظت از جنگل‌ها، مرتع‌ها و تولید ملی را از اولویت‌های دستگاه قضا است و برطرف کردن مشکلات مردم و تکمیل طرح‌های ملی و استانی در دستور کار دست اندرکاران این دستگاه قرار دارد.

دیگر خبرها

  • طالبان خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سازمان ملل شد
  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲