Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@13:34:20 GMT

مه گرفتگی و کاهش دید در 4 محور اصلی خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۲۸۸۲

مه گرفتگی و کاهش دید در 4 محور اصلی خراسان رضوی

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزود: با توجه به مه گرفتگی در مسیر تربت حیدریه به مشهد، گردنه شریف آباد در مسیر مشهد به نیشابور، گردنه گوجگی در مسیر مشهد به کلات و گردنه تیوان در محور قوچان به درگز محدودیت دید وجود دارد که از رانندگان درخواست داریم، توجه کافی به نکات ایمنی داشته باشند.

سرهنگ هادی امیدوار در گفت‌گو با خبرنگار فارس در مشهد، با بیان اینکه در حال حاضر هیچ محوری در خراسان رضوی مسدود نیست از ترافیک عادی و روان در کلیه محورها خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزود: با توجه به مه گرفتگی در مسیر تربت حیدریه به مشهد، گردنه شریف آباد در مسیر مشهد به نیشابور، گردنه گوجگی در مسیر مشهد به کلات و گردنه تیوان در محور قوچان به درگز محدودیت دید وجود دارد که از رانندگان درخواست داریم، توجه کافی به نکات ایمنی داشته باشند.

وی با بیان اینکه بارندگی‌ها به پایان رسیده، خاطرنشان کرد: در حال حاضر لغزندگی در سطح جاده‌ها هم وجود ندارد اما لازم است رانندگان از سرعت مطمئنه تخطی نکنند.

امیدوار گفت: خوشبختانه از صبح امروز تصادف منجر به فوت در خراسان رضوی نداشته‌ایم فقط یک فقره تصادف زنجیره‌ای  داشتیم که ۳۰ خودرو در محور سبزوار ـ نیشابور با هم برخورد کردند و منجر به مجروحیت 12 نفر شد که علت آ عدم توجه به جلو و رعایت نکردن فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی بود.

گفتنی است؛ بر اساس اعلام رییس پلیس راهور کشور، چهار عامل سرعت غیر مجاز، سبقت غیر مجاز، عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی، عامل وقوع ۸۲ درصد تصادفات رانندگی در کشور است.

انتهای پیام/ 70068

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد مه گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواب آلودگی راننده پراید در محور دماوند - تهران حادثه آفرید

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داریوش عبداللهی‌، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز یک دستگاه خودروی پراید در مسیر شرق به غرب محور دماوند - تهران در محدوده گردنه سرهار از مسیر خود انحراف می‌شود و با یک تیربرق حاشیه جاده برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه خستگی و خواب‌آلودگی راننده بوده است، گفت: راننده خودروی پراید یک خانم بودند که با توجه به مجروحیت پیش آمده جهت تکمیل مراحل درمانی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

جانشین پلیس‌راه دماوند بیان کرد: سرنشین این خودرو نیز، یک کودک چهار ساله بود و مشکل خاصی نداشت جهت بازگشت به خانواده تحویل عوامل کلانتری قرار داده شد.

عبداللهی با تأکید بر اینکه با توجه به حجم ترددهای نوروزی در محورهای مواصلاتی، لازم است که رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند، بیان کرد: از رانندگان درخواست داریم که صبر و حوصله را سرلوحه رانندگی قرار دهند.

وی با بیان اینکه رانندگان از هر کجا که احساس خستگی و خواب‌الودگی دارند، برای حفظ جان خود و عزیزانشان خودروی خود را در نقطه امنی متوقف کنند و پس از رفع خستگی به مسیر خود ادامه دهند.

کد خبر 6064016

دیگر خبرها

  • تردد خودروها در ورودی های خراسان رضوی هشت درصد کاهش یافت
  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر در مشهد اعلام شد
  • خواب آلودگی راننده پراید در محور دماوند - تهران حادثه آفرید
  • کاهش دید افقی در بعضی محور‌های خراسان رضوی
  • زنده گیری یک قلاده گرگ هار توسط پلیس مشهد
  • جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته و غبار آلود است
  • توفان، باران و مه جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • رانندگان درجاده های استان بوشهر باسرعت مطمئن حرکت کنند
  • ورودبیش از شش میلیون زائر ومسافربه مشهد