Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه رکن الدینی عصر سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره از شهریورماه امسال کلید خورد و تا مهرماه ادامه داشت که از مجموع آثار ارسال شده با رای هیأت داوران، ۱۴ اثر به عنوان برگزیده و هشت اثر نیز به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

رکن الدینی خاطرنشان کرد: این جشنواره در ۲ بخش ویژه شامل برنامه ها و دستاوردهای دولت و بخش آزاد برگزار شد که مردم محور بودن آثار تولیدی، بیان دستاوردها و اقدامات دولت از زبان مردم و به روز بودن اخبار از ویژگی‌های مهم آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جشنواره خبر خوب در هرمزگان توسط اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان و در راستای توجه به انتشار اخبار خوب و امید بخش، برپا شده است.

رکن الدینی تصریح کرد: انتشار اخبار منفی ناامیدی را در جامعه افزایش می دهد در حالیکه باید با انعکاس داشته ها و پیشرفت ها امیدآفرینی کرد.

سخنگو و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان گفت: افزایش شادی و نشاط در جامعه، اعتماد به نفس افراد را افزایش می دهد و احساس عرق و غیرت ملی و کمک به پیشرفت کشور را دوچندان می کند.

رکن الدینی یادآور شد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در مراسمی که هفته آینده برگزار می‌شود، نفرات برگزیده این جشنواره معرفی و از آنان تجلیل و قدردانی خواهد شد.

برچسب‌ها فرهنگی جشنواره استانی استانداری هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی جشنواره استانی استانداری هرمزگان فرهنگی جشنواره استانی استانداری هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال اثر به همایش ملی پایداری و کارآمدی خانواده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ دبیر اجرایی همایش ملی «پایداری و کارآمدی خانواده» مهلت ارسال اصل اثر به این همایش را تا ۳۰ تیر امسال دانست و گفت: همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده در ۶ محور و با هدف بررسی پایداری و کارآمدی خانواده از منظر علوم گوناگون برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام محمد جواد شفیعیان افزود: پژوهشگران می‌توانند اصل آثار خود در ۲ بخش مقالات و طرح‌های پژوهشی را پس از داوری اولیه و تا ۳۰ خرداد امسال از طریق پایگاه اینترنتی دبیرخانه همایش به نشانی همایش پایداری و کارآمدی خانواده ارسال کنند.
وی گفت: «حکمرانی، پایداری و کارآمدی خانواده»، «فضیلت‌های اخلاقی، پایداری و کارآمدی خانواده»، «فقه و حقوق خانواده، پایداری و کارآمدی خانواده»، «باور‌ها و رفتار‌های دینی، پایداری و کارآمدی خانواده»، «پویایی‌های اجتماعی و فرهنگی، پایداری و کارآمدی خانواده» و «مشاوره و برنامه‌های غنی‌سازی ازدواج، پایداری و کارآمدی خانواده» از محور‌های این همایش است.
حجت الاسلام شفیعیان افزود: نخستین همایش ملی «پایداری و کارآمدی خانواده مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی» به همت پژوهشکده الهیات و خانواده وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در تابستان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی همایش پایداری و کارآمدی خانواده با بیان اینکه این رویداد با مشارکت ۱۵ نهاد علمی و با دارا بودن درجه موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) برگزار می‌شود، گفت: مجموعه مقاله‌های رسیده به دبیرخانه همایش در قالب کتاب منتشر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست به میزبانی شهرکرد برگزار شد
  • ارسال بیش از ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش دانش سنتی محیط زیست
  • برگزاری جشنواره مردمی «‌مدرسه عشق» در رشت
  • شرایط شرکت در جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی اعلام شد
  • اعلام فراخوان سی و یکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی
  • فراخوان سی‌ویکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی منتشر شد
  • آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی اعلام شد
  • اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره کتاب سال دانشجویی
  • حضور دو مستندساز هرمزگانی در اولین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • تمدید مهلت ارسال اثر به همایش ملی پایداری و کارآمدی خانواده