Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@18:21:09 GMT

نمایشگاه «عطر بهشت» در شهرری برپا شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۳۰۸۴

نمایشگاه «عطر بهشت» در شهرری برپا شد

نمایشگاه «عطر بهشت» با محوریت سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) از امروز در شهرری شروع به کار کرد و تا آخر بهمن ماه دایر خواهد بود.

حجت‌ الاسلام مرتضی صادقی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) نمایشگاه عطر بهشت با ۱۵ غرفه به همت اداره اوقاف شهرستان ری و با همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) در شبستان آستان شیخ صدوق(ره) آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نمایشگاه که شب گذشته سی‌ام دی‌ماه همزمان با برگزاری همایش « اجتماع عظیم حامیان مقاومت در راه ولایت» افتتاح شد و از امروز رسما شروع به کار کرد و تا سی‌ام بهمن ماه پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری با بیان اینکه محتوای این نمایشگاه در مورد سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) است، خاطرنشان کرد: نام نمایشگاه برگرفته از روایت معروف حضرت رسول(ص) است که فرمودند؛ هر موقع مشتاق بوی بهشت می‌شدم، فاطمه(س) را استشمام می‌کردم چرا که عطر بهشت از حضرت صدیقه زهرا(ص) ساطع می‌شد.

صادقی به برنامه‌های جنبی از جمله اجرای نمایش اشاره کرد و ادامه داد: در این نمایشگاه به دوران قبل از تولد، بدو تولد و مقاطع مختلفی از زندگی حضرت زهرا(س) پرداخته شده است و در ادامه به مسائل روز مرتبط می‌شود که شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که مالک زمان بوده و همچنین سقوط هواپیمای اکراینی نمایش داده شده است.

وی در پایان با بیان اینکه بازدید برای عموم مردم آزاد و رایگان است، ابراز کرد: علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۲ وعصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۰ به آستان شیخ صدوق(ره) در خیابان ابن بابویه شهرری مراجعه کنند.

انتهای پیام/گ/م/س۳۰

منبع: فارس

کلیدواژه: نمایشگاه بهشت سبک زندگی ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۳۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دستاوردهای وقف؛ روایتی از نشانه های رشد اقتصاد دانش بنیان در ایران

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، سخن از دستاوردهای انقلاب که به میان می آید، نگاه ها در حوزه اقتصاد به شاخص های معمول دوخته می شود.

اشتغال، رشد اقتصادی، ارزش پول ملی، نابرابری های اقتصادی و ...  شاخص هایی هستند که بهبود آن ها در سال های اخیر، به رغم منابع فراوان اقتصادی کشور، زیر منگنه تحریم قرار گرفته اند. اما این، تمام واقعیت های موجود نیست و هنوز امیدواری های زیادی برای رشد اقتصادی ایران زنده است. این را نه از سر شعارزدگی، بلکه با نگاهی ژرف تر به تمام لایه های رشد اقتصادی موجود می توان بیان کرد. اقتصاد دانش بنیان؛ جایی که چشمه های پرشماری از ظرفیت های بالقوه همچنان با قوت در حال جوشیدن هستند.

اما ارتباط این پیشرفتها با سازمان اوقاف و امور خیریه در این است که سازمان اوقاف در زمینه تخصیص وام و مکان به شرکتهای دانش بنیان، بسیار خوب عمل کرده؛ البته که این کار به نفع این سازمان نیز هست؛ چراکه اگر این کار را انجام ندهد، زمینی که در اختیار دارد، از بین می‌رود و برای اینکه این داشته‌ها احیا شود، باید به تحقیقات مرز دانش و شرکت‌های دانش‌بنیان گره بخورد که این سازمان اهمیت این جریان را درک کرده و در زمینه استانی و ملی خوب عمل کرده است.

در گام بعدی سازمان اوقاف و امور خیریه در نظر دارد نمایشگاهی برای معرفی و ارائه تولیدات و آثار این مجموعه های دانش بنیان برگزار کند. 

در همین راستا چهارمین دوره نمایشگاه دستاوردهای وقف با حضور 39 شرکت دانش بنیان از 5 تا 9 اردیبهشت در هتل ارم برگزار می شود.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • نمایشگاه دستاوردهای وقف؛ روایتی از نشانه های رشد اقتصاد دانش بنیان در ایران
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای اوقاف/ شفاف و به‌روز هستیم
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه «ایران‌هلث» برپا می‌شود
  • نمایشگاه دستاورد‌های وقف برپا می‌شود
  • برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند