Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سامانه سرد و بارشی که طی چند روز گذشته در گلستان فعال بود، سبب بارش برف و باران شد.

فعالیت این سامانه صبح امروز (سه شنبه) تعدیل شد و از اواسط وقت امروز (سه شنبه) کاهش ابر اتفاق افتاد.

نوربخش داداشی در خصوص این سامانه و روند فعالیت آن به خبرنگار مهر گفت: سامانه بارشی که در چند روز گذشته در سطح استان فعال بود صبح امروز تعدیل شد و از اواسط وقت امروز (سه شنبه) کاهش ابر اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به واسطه کاهش ابر هم استانی امشب شب سردی را تجربه خواهند کرد و صبح فردا در نیمه شرقی استان دما به منفی چهار درجه هم خواهد رسید و در نیمه غربی هم دما بین صفر و دو درجه زیر صفر پیش بینی می شود.

داداشی ادامه داد: روند کاهش دما موقتی است و در طول روز شاهد افزایش دما خواهیم بود و تا روز جمعه در سطح شهرهای استان بارشی را پیش بینی نمی کنیم.

وی در خصوص بارش ها گفت: طی فعالیت این سامانه شاهد بارش ۱۷ میلی متری باران در مینودشت بودیم ضمن اینکه ارتفاعات استان هم بارش بین پنج و ۲۲ سانتی متری برف را تجربه کردند که بیشترین میزان بارش در خوش ییلاق افتاق افتاد.

وی همچنین از ورود سامانه جدید از بعدازظهر جمعه به استان خبرداد و گفت: این سامانه تا روز یکشنبه در سطح گلستان فعال است و بارش بین پنج الی ۱۰ میلی متر را سبب خواهد شد.

افزایش مصرف گاز در گلستان

همچنین مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان هم در خصوص افزایش میزان مصرف گاز در استان اظهارکرد: در ماه های دی و بهمن که میزان مصرف گاز به دلیل برودت هوا افزایش می باید لازم است که هم استانی ها همکاری لازم را داشته باشند.

محمدرحیم رحیمی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته حدود یک میلیون مترمکعب مصرف گاز افزایش یافته است.

وی بیان کرد: برای جلوگیری از افت فشار گاز در بخش خانگی گاز برخی از واحدهای صنعتی و تولیدی قطع و محدود شده است.

رحیمی از شهروندان خواست میزان مصرف را مدیریت کنند.

کد خبر 4831934

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان شرکت گاز استان گلستان بارش برف قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان بوشهر شهرکرد سردار سلیمانی ایلام قزوین گرگان دهه فجر خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان

آفتاب‌‌نیوز :

لیلا امینی با اشاره به بارش‌های شبانه‌روز گذشته تا صبح چهارشنبه ۲۹ فروردین، اظهار داشت: بیشترین میانگین بارشی از شهرضا با ۱۲ میلیمتر، سمیرم ۹.۷ میلیمتر، مبارکه ۸.۴ میلیمتر، زرین‌شهر ۷.۷ میلیمتر، شهر اصفهان ۵.۳ میلیمتر، کبوترآباد ۴.۳ میلیمتر، نجف آباد ۳.۴ میلیمتر و ورزنه ۲.۴ میلیمتر بوده است.

وی ادامه داد: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان دهنده خروج تدریجی سامانه ناپایدار تا اواسط وقت امروز از استان و پایدار شدن شرایط جوی تا اواسط روز جمعه ۳۱ فروردین است.

به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، امروز به ویژه در مناطق جنوب و جنوب شرق استان، بارش پراکنده و گاهی وزش باد به نسبت شدید و تند باد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

امینی با بیان اینکه به تدریج از بعدازظهر امروز کاهش ابر را شاهد هستیم، گفت: از فردا پنجشنبه تا بعدازظهر جمعه جو پایدار خواهد بود، اما از عصر جمعه به تدریج با گذر امواج ضعیف شاهد ناپایداری تا اوایل هفته آینده خواهیم بود.

به گفته وی، ناپایداری‌ها به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب مورد انتظار است.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای کمینه طی ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۸ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۶ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

امینی اضافه کرد: آران و بیدگل با بیشینه دمای ۲۶ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای سه درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کاهش دما در نخستین روز اردیبهشت
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • هشدار سطح زرد نیز برای کشاورزی صادر شد/احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی از پنجشنبه تا جمعه
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان
  • افزایش ۳۵ درصدی بهره وری آب در سطح مزرعه با سامانه آبیاری قطره‌ای
  • پرشدگی سد‌های کشور به ۶۱ درصد رسید/ لزوم مدیریت مصرف در ماه‌های پیش‌رو
  • پرشدگی سدهای کشور به ۶۱ درصد رسید/ مدیریت مصرف آب ضروری است
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
  • ادامه بارش های بهاری در هرمزگان
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا