Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه تأیید کرد که قصد دارد اتباع کشورهای بیشتری را از ورود به آمریکا منع کند.

در روزهای اخیر رسانه‌ها گزارش داده بودند که ترامپ قصد دارد فهرست موسوم به کشورهای «ممنوع السفر» به آمریکا را گسترش دهد.

ترامپ در مصاحبه‌ای که امروز در نشریه «وال استریت ژورنال» منتشر شده، این مسئله را تأیید کرده، اما از نام بردن از کشورهایی که احتمالا به این فهرست افزوده می‌شوند، خودداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممنوع کردن ورود مسلمان‌ها به آمریکا یکی از شعارهای انتخاباتی ترامپ در جریان رقابت‌های سال ۲۰۱۶ بود. او در نخستین روزهای حضورش در کاخ سفید، با امضای فرمانی که به «فرمان ممنوعیت ورود مسلمان‌ها» معروف شد، اتباع چند کشور از جمله ایران را از ورود به آمریکا منع کرد.

نسخه تعدیل‌شده این فرمان، بعدا به تأیید دیوان عالی آمریکا هم رسید و اکنون اجرایی است. این نسخه اتباع ایران، لیبی، سوریه، سومالی و یمن را به صورت موقت و پناهجویان این کشورها را به صورت دائم از ورود به آمریکا منع کرده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: ترامپ رئیس جمهور آمریکا اتباع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۳۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است

رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد: ایران به دلیل ضعف دولت واشنگتن به اسرائیل حمله کرد.

به گزارش مهر، رییس جمهور سابق آمریکا این بار به بهانه حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی، جانشین خود در کاخ سفید را هدف انتقاد قرار داد.

«دونالد ترامپ» رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که «جو بایدن» رییس جمهورآمریکا در حمله موشکی و پهپادی گسترده ایران به اراضی اشغالی تا حدی مقصر است.

نامزد فعلی جمهوری خواهان در رقابت های انتخاباتی ۲۰۲۴ آمریکا گفت: فقدان رهبری از سوی جو بایدن باعث جسورتر شدن تهران شده است!

رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که حملات ایران به این دلیل انجام شد که آمریکا ضعف زیادی نشان می‌دهد.

ترامپ درباره عدم حمایت بایدن از اقدام نظامی تل آویو علیه تهران گفت: نقطه ضعفی که ما نشان دادیم، غیرقابل باور است و اگر من بر سر کار بودم این اتفاق نمی افتاد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انسداد مرزها در استان خراسان رضوی
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • اپل اشتباهش را پذیرفت
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است