Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویتالی زودوروتسکی، که ۳.۱ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، تصویری از خودش را در بالای هرمی در مصر در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: "هیچ کلمه‌ای نمی‌تواند آنچه را که من در پنج روز گذشته گذراندم توضیح دهد. من به خاطر همین تصویر در زندان بوده ام. من چیز‌های وحشتناکی را دیدم و این را برای هیچ کس آرزو نمی‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

با این حال، وی افزود: "آیا ارزش آن را داشت؟ به نظرم بله! " درواقع ماجرا از این قرار بوده که اینفلوئنسر پر حاشیه این داستان، بدون توجه به اهمیت حفاظت از هرم‌ها و بدون اجازه بالای یکی از هرم‌ها رفته و اقدام به عکاسی کرده است. این موضوع برای وی به نظر بسیار مهم می‌رسیده چرا که به دنبال کنندگان خود قول داده بود این کار را انجام دهد.

او در ویدئویی در جریان بالا رفتن از هرم می‌گوید: "کاملاً نفس گیر بود بچه‌ها، این یکی از مهمترین تجربیات من بود. این ویدئو در هنگام پخش حدود ۷۱۰ هزار بازدیدکننده آنلاین داشت. " گرچه بعد‌ها این اینفلوئنسر اعلام کرد که قصد داشته با انتشار تصاویر خود بالای هرم در مصر از بازدیدکنندگان پیج خود درخواست پرداخت مبالغی پول برای کمک به آتش سوزی در استرالیا را داشته باشد.

وی در یک توییت نوشت: " مردم مصر، من شما را دوست دارم و هرگز قصد بی احترامی به شما را نداشتم. من فقط می‌خواستم با کمک این کار توجه جهانیان را به آتش سوزی در استرالیا جلب کنم. "، اما به نظر می‌رسد این ادعا‌ها از دید بسیاری از کاربران واهی به نظر رسیده و حرف‌های وی را باور نکرده اند چرا که این اینفلوئنسر معمولا به خوشگذرانی و بی احترامی به فرهنگ ملل شناخته شده است. برخی از کاربران اینستاگرام به انتقاد از این اقدام پرداختند برای مثال یک کاربر نوشت: "این خوب نیست! به قوانین و فرهنگ سایر کشور‌ها احترام بگذارید! اهرام مصر متعلق به ما و نسل‌های بعدی است و نباید به عنوان شوخی از آن استفاده کرد!

یک کاربر دیگر نوشت: این یک کارخیرخواهانه یا تلاش برای جمع آوری پول خیریه نیست بلکه یک شیرین کاری عمومی است ".

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرگرمی اینفلوئنسر اینستاگرام اهرام مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۳۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده (عکس)

میزان نوشت: دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان برگزار شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نخستین جلسه دادگاه «تتلو» برگزار شد پست اینستاگرامی مادر امیر تتلو بعد از دیدار با پسرش ؛ مبارکه مبارکه ... (عکس) پست اینستاگرامی عجیب مادر امیر تتلو ؛ شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد (عکس)

دیگر خبرها

  • زنانی که در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده (عکس)
  • فیلم| واکنش اکانت‌اینستاگرام لالیگا به دو گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو با ترانه ایرانی
  • رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد
  • ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • دلیل واقعی قطعی مداوم سرویس‌های متا
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد