Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سارقان مسلح به کلاشینکف یک واحد طلافروشی را در قلعه‌رئیسی مورد دستبرد قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عصر امروز سارقان مسلح به یک واحد طلافروشی در قلعه‌رئیسی مرکز بخش چاروسا دستبرد زدند.

جانشین انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص اظهار داشت: طلا فروشی در شهر قلعه رییسی عصر امروز  مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیقباد مصطفایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: این سرقت حدود ساعت ۶ عصر امروز یکم بهمن ماه از یک طلافروشی در شهر قلعه رییسی  شهرستان کهگیلویه انجام شده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد : در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه از طلا فروشی، سریعا ماموران به همراه کارگاهان ویژه کشف جرم به محل حادثه اعزام و به بررسی کم و کیف موضوع پرداختند.

وی افزود: در این سرقت مسلحانه دو نفر سارق پس از مجروح کردن صاحب طلافروشی با اسلحه کلاشینکف به وسیله یکدستگاه موتورسیکلت از محل متواری شدند.

مصطفایی در ادامه گفت: در این حادثه صاحب طلافروشی زخمی و سریعا به نزدیکترین مرکز پزشکی اعزام شد.

این مقام انتظامی گفت: پلیس  شهرستان کهگیلویه و کاراگاهان پلیس آگاهی استان تلاش و تحقیقات گسترده را برای دستگیری آنها را آغاز کرده است.

وی در پایان تصریح کرد: دستورات ویژه با هماهنگی دستگاه قضایی ، جهت تعقیب و دستگیری مجرمین، صادر شده است.

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: سرقت مسلحانه دستبرد به طلافروشی قلعه رئیسی سارقان مسلح خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند سرقت با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک گاراژ ضایعاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی با کار اطلاعاتیف اعضای باند چهار نفره سارقان در ارتباط با سرقت رخ داده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه