Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به بارش برف و برودت شدید هوا، فردا، چهارشنبه دوم بهمن ماه، مدارس در برخی شهرستان ها و مناطق خراسان رضوی در نوبت صبح تعطیل و یا با تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل اموزش و پرورش خراسان رضوی، با توجه به بارش برف و برودت شدید هوا، فردا، چهارشنبه دوم بهمن ماه، مدارس در برخی شهرستان ها و مناطق در نوبت صبح به شرح ذیل تعطیل و یا با تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند:

1-کلیه مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان قوچان و منطقه ششتمد تعطیل است،ضمنا ‌کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی(در تمام مقاطع) نیز در این شهرستان و منطقه تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 2-همچنین مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان‌های کوهسرخ، کلات، خوشاب و منطقه زبرخان فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر و مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول در شهرستان طرقبه شاندیز در "نوبت صبح" با ۲ ساعت تاخیر آغاز به کار می‌کنند.

بر اساس این اطلاعیه کلیه مدارس در نواحی هفتگانه مشهد و منطقه تبادکان دایر بوده و مطابق روال معمول به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/ 70068

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد بارش برف مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس شهرستان بن به صدا درآمد

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم حیدری صبح یکشنبه در مراسم نواختن زنگ سلامت، دانش‌آموزان را سفیران سلامت جامعه اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته سلامت و در اولین روز از هفته سلامت، زنگ سلامت در مدارس شهرستان بن و به صورت نمادین در دبستان دخترانه حضرت فاطمه (س) به صدا درآمد.

وی تصریح کرد: دانش آموزان می‌توانند ارمغان آور سلامت در محیط مدرسه، خانواده و جامعه باشند.

حیدری با تأکید بر اهمیت خود مراقبتی افزود: هر شخص باید از وضعیت سلامت خود آگاهی داشته باشد و برای حفظ سلامتی خود، تغذیه سالم، ورزش و خواب کافی را در نظر بگیرد.

حجت اله نادری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بن نیز برخی نکات آموزشی در زمینه‌ی فواید مصرف مواد غذایی سالم و مضرات مواد غذایی ناسالم را برای دانش‌آموزان تشریح کرد.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه نقاشی با موضوع سلامتی، نمایشگاه غذا و تغذیه سالم برپا شد و از بین آثار چند اثر انتخاب و به آنها جوایزی اهدا شد.

همچنین برگزاری مسابقه پرسش و پاسخ از دانش‌آموزان برگزار و به برندگان جوایزی اهدا شد.

از یکم تا هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به عنوان هفته ملی سلامت نام گذاری شده است.

کد خبر 6084281

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • واکنش عموپورنگ به توزیع مجدد شیر رایگان در مدارس + فیلم
  • نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان خوی
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان گناوه به صدا درآمد
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان بن به صدا درآمد