Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@22:46:50 GMT

واکنش شهردار اصفهان به تصمیم AFC

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۳۶۶۵

واکنش شهردار اصفهان به تصمیم AFC

شهردار اصفهان لحظاتی پیش در توییتی به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر عدم میزبانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

به گزارش ایمنا، قدرت الله نوروزی در صفحه توییتر خود نوشت: "آلوده کردن فوتبال به سیاست، برخلاف روح ورزش است. اینکه AFC انبوه هواداران فوتبال در ایران به ویژه مردم اصفهان را از حق میزبانی رویداد مهمی چون رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا محروم می کند، به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

بیشتر بخوانید:

جزئیات سفر مدیران چهار باشگاه ایرانی به مالزی برای جلسه در AFC شکایت باشگاه‌های فوتبال ایران به دادگاه بین‌المللی ورزش نمایندگان ایران پیشنهاد جدید AFC را رد کردند؛ فقط در ایران بازی می‌کنیم کد خبر 406910

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال سپاهان سلب میزبانی ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، استاندار فارس در دیدار با رییس فدراسیون هندبال در شیراز گفت، کلان شهر شیراز سومین حرم اهل بیت و از شهر‌های تاریخی و با جاذبه‌های گردشگری است و می‌کوشیم میزبان شایسته‌ای برای مسابقات هندبال نوجوانان آسیا در شیراز باشیم.
ایمانیه افزود: بزودی جلسه ستاد عالی بازی‌ها را تشکیل می‌دهیم و همه دستگاه‌های مرتبط را در زمینه برنامه‌ریزی و اجرای مطلوب این مسابقات هماهنگ خواهیم کرد.
رییس فدراسیون هندبال هم در این دیدار گفت: با تلاش‌های صورت گرفته پس از ۱۸ سال میزبانی دهمین دوره مسابقات هندبال نوجوانان قهرمانی آسیا و انتخابی جهان به کشورمان واگذار شد.
علیرضا پاکدل ادامه داد: کنفدراسیون هندبال آسیا هم به صورت رسمی شهر تاریخی و فرهنگی شیراز را به عنوان میزبان مسابقات انتخاب کرد.
پاکدل گفت: ۱۳ کشور آسیا در این مسابقات حاضر خواهند شد و قطعا نیاز به حمایت‌های ارزشمند استاندار فارس دارد.
تیم هندبال نوجوانان کشورمان در گروه یک با تیم‌های هند و عراق هم گروه است و بدین ترتیب تیم کشورمان ۱۳ شهریور   از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به مصاف هند خواهد رفت و ۱۵ شهر یور هم در همین ساعت با عراق دیدار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ فروردین
  • عکس‌| دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان تهران پس از ۱۲ سال تعطیلی
  • اقدامات شهرداری منطقه ۲ خرم‌آباد برای میزبانی از گردشگران نوروزی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ فروردین
  • آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال
  • جایگاه دهم آسیا سهم دختران جوان فوتبال ایران
  • دختران فوتبالیست جوان ایران در رتبه دهم آسیا ایستادند
  • تیم فوتبال دختران جوان ایران در جایگاه دهم آسیا