Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@06:18:41 GMT

تعطیلی برخی مدارس در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۳۷۷۲

تعطیلی برخی مدارس در خراسان رضوی

رویداد۲۴  با توجه به بارش برف و برودت شدید هوا، فردا، چهارشنبه دوم بهمن ماه، مدارس در برخی شهرستان ها و مناطق در نوبت صبح به شرح ذیل تعطیل و یا با تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند:

1-کلیه مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان قوچان و منطقه ششتمد تعطیل است،ضمنا ‌کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی(در تمام مقاطع) نیز در این شهرستان و منطقه تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2-همچنین مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان‌های کوهسرخ، کلات، خوشاب و منطقه زبرخان فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر و مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول در شهرستان طرقبه شاندیز در "نوبت صبح" با ۲ ساعت تاخیر آغاز به کار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: ۵۶ مدرسه در سیل سیستان و بلوچستان تخریب شدند

بر اساس این اطلاعیه کلیه مدارس در نواحی هفتگانه مشهد و منطقه تبادکان دایر بوده و مطابق روال معمول به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

منبع: فارس لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qUQ خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تعطیلی مدارس خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،با هدف پیشگیری از پوسیدگی دندان های دانش آموزان، از سوی مرکز بهداشت شهدای والفجر، وارنیش فلورایدتراپی برای دانش آموزان در مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز اجرایی شده است.
مسوول واحد دهان و دندان این مرکز گفت: عملیات فلوراید تراپی سال هاست که با هدف جلوگیری از پوسیدگی دندان کودکان در مدارس انجام می شود؛ به طور کلی فلوراید ماده ای بسیار مفید در پوسیدگی های دندان، به ویژه برای سطوح صاف است.
دکتر سید امیررضا دستغیب افزود: طرح فلورایدتراپی به صورت رایگان از سوی دندانپزشکان بهداشت کاران، بهورزان و مراقبان سلامت با همکاری آموزش و پرورش در سطح مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز در حال انجام است.
او اضافه کرد: این طرح برای  ۹۵ هزار دانش آموز در مقاطع ابتدایی تا پایان اردیبهشت اجرا می شود.

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی خورانده و تزریق شد
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز