Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان تیم فوتبال استقلال این روز‌ها با مشکل زمین تمرین مواجه هستند.

طرفداری- امروز شاهد انتشار خبر عصبانیت فرهاد مجیدی از زمین تمرین استقلال بودیم. زمین چمن آبی پوشان نگرانی های زیادی را برای اعضای کادر فنی این تیم به وجود آورده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بازیکنان تیم فوتبال استقلال این روز‌ها در حالی تمرینات خود را پشت سر می‌گذارند که در مجموعه انقلاب به دلیل بارش برفی که روی زمین تمرین صورت گرفته تمرین نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا استقلالی‌ها امروز در زمین مجموعه ورزشی مدرن در جنوب تهران حاضر شدند تا به تمرین بپردازند.

از طرفی مدیران استقلال هم پیگیر وضعیت مجموعه انقلاب هستند تا متوجه شوند چرا مسئولان این مجموعه به علت بارش برف از کاور زمین استفاده نکردند تا بدین ترتیب آبی‌ها نتوانند تمرینات خود را در انقلاب دنبال کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بماند///چینی: بازی با شمس آذر درس عبرتی برای استقلال شد/ نباید فریب وضعیت تراکتور را خورد

علی چینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص برتری استقلال مقابل شمس آذر اظهار کرد: استقلال با تمرکز بالا بازی را هجومی شروع کرد، چون نیاز مبرم به این برد داشت. کار خود را تا دقایق پایانی بدون نقص انجام داد. نبود سرمربی در کنار خط به تیم آسیب زد. در عرض ۱۰ دقیقه تمرکز بچه‌ها از بین رفت. علت اصلی آن را نمی‌دانم ولی بازیکنان استقلال به حریف اجازه دادند تا در عرض ۲ دقیقه ۲ گل بزند. شاید ۳ گلی که به ثمر رسانده بودند این تصور را ایجاد کرد که حاشیه امنیت بسیار خوبی ایجاد شده و یادشان رفت که فوتبال ۹۰ دقیقه است؛ اگر غفلت کنید اندوخته‌هایی را که به دست آوردید به سادگی از دست می‌دهید.

وی ادامه داد: شمس آذر از آشفتگی تیم استقلال توانست نهایت استفاده را ببرد و فاصله را به یک گل برساند. زنگ خطر برای استقلال به صدا درآمد و بازیکنان با حداکثر هوشیاری بازی کردند تا دیگر دروازه تیم باز نشود. تعویض‌های جواد نکونام هم به تیم کمک کرد تا بازی را در اختیار بگیرد و دیگر فرصت گلزنی به شمس آذر داده نشد. بازی به خوبی مدیریت شد و اجازه نداند تا حریف برنده شود. مهدی هاشمی‌نسب تمام تلاش خود را لب خط کرد، سرمربی تیم هم که از روی سکو‌ها نظاره‌گر بازی بود خیالش تا حدودی آسوده بود و من پیشکسوت و تماشاگران هم تصور می‌کردند بازی به سادگی تمام می‌شود. چنین تفکری در زمین معکوس عمل می‌کند و درس عبرتی برای کادرفنی و بازیکنان باشد تا زمان سوت پایان به تلاش خود ادامه دهند.

بازیکن سابق استقلال درباره بازی هفته بعد آبی‌پوشان در خانه تراکتور یادآور شد: بازی در تبریز بسیار سخت است. بازیکنان موظف هستند حرفه‌ای‌تر عمل کنند. مهم کسب سه امتیاز است و اگر یک بر صفر هم استقلال برنده شود نتیجه لازم را گرفته، باید کیسه تیم پر شود. تراکتور در دو بازی آخر خود شکست خورده و استقلال نباید فریب چنین موضوعی را بخورد. ضمن اینکه تراکتور سرمربی خود را از دست داده ولی این تیم بدون سرمربی هم برابر استقلال قرار بگیرد، انگیزه بسیار زیادی در این تیم وجود دارد و بازیکنان آن با تمام توان بازی خواهند کرد، ضمن اینکه از حمایت تماشاگران آذری هم بهره می‌برند. بازیکنان استقلال با انرژی و انگیزه مضاعف‌تری به زمین بروند تا بتواند از بازی مهم خود در تبریز برنده خارج شوند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چینی: بازی با شمس آذر درس عبرتی برای استقلال شد/ نباید فریب وضعیت تراکتور را خورد
  • بماند///چینی: بازی با شمس آذر درس عبرتی برای استقلال شد/ نباید فریب وضعیت تراکتور را خورد
  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • (ویدیو) کنایه فرهاد مجیدی به نکونام با آهنگ تتلو!
  • رئیسی، پیگیر آخرین وضعیت سیل در سیستان و بلوچستان شد
  • زنده شدن خاطرات تلخ سرخ‌ها با دیدن این قاب
  • قاب غمگین ورزشگاه پرسپولیس: بازیکن و مربی آسمانی
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی