Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرسبزی روشنگری اصحاب رسانه را کمک بزرگی به منظور تعامل با مسئولان دانست و گفت: با اطلاع رسانی شفاف رسانه ها مردم می توانند انتخاب درستی نیز داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمدعلی پیسبزی» امروز (۱ بهمن) در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاورد ارزشمند امام راحل عظیم الشان بود و ما وظیفه داریم که اندیشه های پیر جماران را برای نسل های انقلاب تبیین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، اظهار داشت: دشمنان وقتی از راه نظامی نتوانستند به کشورمان حمله کنند، جنگ نرم، اطلاعاتی و سایبری را راه انداخته اند و به مردم اخبار و اطلاعات غلط می دهند.

 

وی از اصحاب رسانه خواست جهت روشنگری مردم و ارائه اخبار درست و موثق در جهت اتحاد و انسجام جامعه تلاش کنند.

 

پیرسبزی با بیان اینکه 125 نشریه در استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند، اضافه کرد: پنج روزنامه استانی، 84 پایگاه خبری، 12 نمایندگی خبرگزاری، 6 هفته نامه فعال و 124 نفر اعضای خانه مطبوعات استان هستند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد روشنگری اصحاب رسانه را کمک بزرگی به منظور تعامل با مسئولان دانست و یادآور شد: با اطلاع رسانی شفاف رسانه ها مردم می توانند انتخاب درستی نیز داشته باشند.

 

وی در ادامه، به برنامه های مهم این اداره کل در ایام الله دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی طبق سنوات گذشته در ایام دهه فجر برنامه های مختلفی را در دستور کار دارد.

 

پیرسبزی اضافه کرد: جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با تهران و سایر شهرستان ها در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری جشنواره موسیقی فجر را از دیگر برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دانست و گفت: برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب نیز در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما طرح ملی فهما فعالیت های مسجدی کانون های مساجد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مساجد اردبیل موسیقی فجر فیلم فجر دهه فجر رسانه ها فرهنگ و ارشاد اسلامی مجلس شورای اسلامی جنگ نرم انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر که با حضور مسعود اسماعیل بیگی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: با تلاش‌های رئیس و اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر و مشارکت اقشار مختلف مردم و خیرین شهرستان، سال گذشته تعهدی که برای کمک به ساخت صحن عقیله بنی هاشم (س) در کربلای معلی تعیین شده بود به طور کامل محقق شد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در خصوص نحوه امکان مشارکت مردم در این امر مقدس افزود: مردم اسلامشهر دلباخته و شیفته اهل بیت علیهم السلام هستند و بحمدا… سال گذشته با اقدامات تبلیغی خوبی که در قالب پویش《دعوت به بهشت》صورت گرفت، شاهد مشارکت قابل توجه مردم در زمینه کمک به بازسازی عتبات عالیات بودیم.

وی افزود: امیدواریم این روند در سال جاری نیز تداوم یابد.

کد خبر 6088700

دیگر خبرها

  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند