Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@23:27:47 GMT

کدام خودروهای وارداتی ارز می‌گیرند؟

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۴۳۰۶

کدام خودروهای وارداتی ارز می‌گیرند؟

‍‍‍‍‍‍

حجم ویدیو: 6.81M | مدت زمان ویدیو: 00:03:37 دانلود ویدیو

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک مرکزی رئیس کل بانک مرکزی خودروهای وارداتی عبدالناصر همتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تغییراتی برای شاسی بلند وارداتی بازار ایران

هیوندای از جزئیات مربوط به توسان جدید موجود در آمریکای شمالی پرده‌برداری کرد. طراحی و ویژگی‌های بیرونی و داخلی با مدل جهانی مطابقت دارد. زیر پوسته توسان جدید، قدرت بیشتری برای تریم‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی وجود دارد.

به گزارش خبرآنلاین، هر نسخه هیبرید و پلاگین هیبرید از همان موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ استفاده می‌کنند، اما نسخه هیبریدی با افزایش قدرت همراه بوده و اکنون ۲۳۱ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. قدرت توسان پلاگین هیبرید نیز به ۲۶۸ اسب بخار رسیده است.

مدل‌های احتراقی استاندارد با موتور ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی هیوندای با قدرت ۱۸۷ اسب بخار، متصل به یک اتوماتیک هشت سرعته که چرخ‌های جلو یا هر چهار چرخ را به حرکت در می‌آورند، عرضه می‌شوند.

نسل چهارم هیوندای توسان فعلی از سال ۲۰۲۰ در ایالات متحده عرضه شد. اکنون این شاسی بلند جمع و جور بالاخره برای مدل سال ۲۰۲۵ فیس لیفت شده است. اگر چه ممکن است در نمای بیرونی بدون تغییر به نظر برسد، اما تغییرات اندکی در جلوپنجره و قسمت پایینی سپر وجود دارد که باعث می‌شود توسان عریض‌تر به نظر برسد.

به نظر می‌رسد که در داخل خودرو با نسل بعدی توسان مواجه هستیم، چرا که داشبورد آن کاملاً بازسازی شده است. مانند آیانیک ۵، توسان دو صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی را در کنار هم قرار می‌دهد. لوگوی هیوندای روی فرمان با چهار نقطه جایگزین شده که کد مورس برای حرف "H" است.

هرچه بیشتر به داشبورد نگاه کنیم، تغییرات بیشتری را می‌توانیم تشخیص دهیم. به عنوان مثال، به نظر می‌رسد انتخابگر دنده به ستون فرمان منتقل شده است. این به هیوندای اجازه داد تا یک پد شارژ بی‌سیم بزرگ، دو جا لیوانی بزرگ و یک ردیف دکمه در جلوی آن‌ها قرار دهد.

قیمت تمام سطوح تریم توسان ۲۰۲۵ نزدیک به تاریخ فروش آن در اواخر سال جاری اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • (عکس) تغییراتی برای شاسی بلند وارداتی بازار ایران
  • توزیع ۲۰ میلیون عدد وارفارین وارداتی در کشور
  • احزاب در ایران وارداتی هستند و بومی نیستند
  • امسال کدام خودرو ها مشمول معاینه فنی هستند؟
  • ایجاد فضای رقابتی و تنظیم‌گری در صنعت خودرو با تسهیل در واردات
  • ۳۰۰ میلیون بده خودرو وارداتی بخر!
  • کدام خودروها در سال ۱۴۰۳ معاینه فنی می‌خواهند؟
  • کدام خودروها مشمول معاینه فنی هستند؟
  • امسال کدام خودروها مشمول معاینه فنی هستند؟
  • ۸۰ درصد کیت‌های آزمایشگاهی مورد استفاده تولید داخل هستند