Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان از افتتاح 53 پروژه در ایام‌ دهه فجر با اعتباری بالغ بر 188 میلیارد و 383 میلیون ریال خبر داد.

هیوا لهونیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون هم‌راستا با سایر شرکت‌های موفق در عرصه تأمین برق کشور، عملکرد موفقی در حوزه توزیع و فروش انرژی الکتریکی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان بالغ بر ۶۵۴ هزار مشترک است، افزود: هم اکنون ۱۰۰ درصد مناطق شهری و نزدیک به ۱۰۰ درصد مناطق روستایی بالای 10 خانوار استان، از نعمت برق برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان به برنامه‌های مناسبتی دهه فجر نیز اشاره کرد و گفت: ۵۳ پروژه در شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اعتباری بالغ بر ۱۸۸ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال در دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

لهونیان گفت: در شهرستان سنندج ۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶.۱۴ میلیارد ریال، ۵ پروژه در شهرستان بانه با اعتبار ۱۳.۹۱ میلیارد ریال، 4 پروژه در شهرستان بیجار با اعتباری بالغ بر ۲۱.۴۷ یلیارد ریال، ۴ پروژه در شهرستان مریوان و ۵ پروژه در شهرستان دیواندره به ترتیب با اعتباری بالغ بر ۱۵.۸۴ و  ۱۷.۲۱ میلیارد ریال  در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به افتتاح ۱۴پروژه شهرستان قروه با اعتباری بالغ بر ۴۲.۵۱ میلیارد ریال اشاره کرد و بیان کرد: از این تعداد ۱۳ پروژه افتتاح و یک پروژه در دهه مبارک فجر کلنگ‌زنی می‌شود.

وی تصریح کرد: در دهه فجر امسال ۲ پروژه در شهرستان سروآباد و ۲ پروژه در شهرستان کامیاران با اعتبار بالغ بر .۵۵ و ۷.۲۴ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

لهونیان عنوان کرد: به همین مناسبت ۱۱ پروژه نیز در شهرستان سقز با اعتباری بالغ بر ۴۶.۲۳ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به اهداف عمده این پروژه‌ها اشاره کرد و  گفت: رفع حریم و اصلاح شبکه، رفع ضعف ولتاژ و تامین برق متقاضیان، تکخوانی نمودن روستاها، برق‌رسانی به روستاهای فاقد برق، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، اصلاح شبکه روشنایی معابر، هوشمند سازی و به روز‌آوری کنتور و اصلاح و رفع فرسودگی شبکه از اهداف مهم اجرای پروژه های مذکور است.

انتهای پیام/2330/83

منبع: فارس

کلیدواژه: استان کردستان دهه فجر افتتاح برق کردستان پروژه برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن

به گزارش  جام جم آنلاین -چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش،  شنبه ۱ اردیبهشت ماه   کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن در قالب طرح نهضت ملی مسکن، واقع در فاز ۳ محله الهیه، با حضور مسئولین استان چهارمحال و بختیاری و با هدف تهیه مسکن برای فرهنگیان،به زمین زده شد.

 

فرماندار بروجن در این آیین گفت: نهضت ملی مسکن از خدمات دولت سیزدهم است که هدف آن خانه‌دار کردن اقشار مختلف مردم می باشد.

 

فتاح کرمی اضافه کرد: پس از دریافت درخواست‌های فرهنگیان مبنی بر ساخت پروژه ای در قالب نهضت ملی مسکن برای فرهنگیان بروجن؛ این درخواست در کارگروهی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید فرهنگیانی که در طرح های دیگر نهضت ملی مسکن، ثبت نام کرده‌اند، در صورت تمایل از واحدهای پروژه فرهنگیان بروجن به ایشان تحویل گردد.

 

سرپرست اداره راه و شهرسازی بروجن نیز در این رابطه گفت: پروژه مسکن فرهنگیان بروجن در زمینی به مساحت ۵۸۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد‌.

 

افراسیاب علایی افزود: بر اساس نقشه‌های موجود این پروژه ۱۷۳۰۰ مترمربع زیر بنا دارد که در ۵ بلوک ساخته خواهد شد.

 

ایشان اضافه کرد: بلوک های این مجتمع مسکونی در ۷طبقه، ۵ طبقه مسکونی و ۲طبقه(همکف و ۱-) برای ساخت پارکینگ و انباری در نظر گرفته شده است.

 

علایی متراژ واحدهای این پروژه مسکونی را بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ مترمربع عنوان و ابراز امیدواری کرد واحدهای این پروژه در کمترین زمان ممکن ساخته و تحویل فرهنگیان عزیز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح سد و نیروگاه اومااویا در سریلانکا توسط شرکت ایرانی
  • سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز کشاورزی استان کردستان
  • سیل ۹۵۰ میلیارد ریال به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان خسارت زد