Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌«مندو» پسری نوجوان است که روی لنجی به‌نام «شبوت» برای ناخدا «سمیر» کار می‌کند. یکی از روزهایی که قرار است به سمت شارجه بروند، مسافری غریبه همراه با جعبه‌ای بزرگ و مرموز همسفر آنها می‌شود.

 در طول سفر مندو متوجه می‌شود در داخل جعبه تعدادی پرنده زندانی هستند. مندو دلش می‌خواهد پرنده‌ها را نجات بدهد و از همکاری کردن ناخدا با مرد غریبه خشمگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اما در آخر متوجه می‌شود ناخدا مأموران گشت دریایی را خبر کرده است تا مرد قاچاقچی را بگیرند و پرندگان را نجات دهند.  این، موضوع کتاب «اندوه بالابان» است که در قالب داستان به موضوع قاچاق پرندگان شکاری ارزشمند ایران مانند بالابان به کشورهای حاشیه‌ خلیج فارس می‌پردازد.   «مهدی رجبی» نویسنده این کتاب است و «بهزار شفق» تصویرگری اش را انجام داده و انتشارات فنی ایران هم آن را به چاپ رسانده است. کتاب اندوه بالابان برای کودکان 10 تا 12 ساله مناسب است.‌

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۴۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقدمه زندگی در عصر جدید حضور در حوزه فناوری است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: مقدمه زندگی در عصر جدید، حضور در حوزه فناوری است چراکه زندگی در دستان قدرتمند علم است و فناوری زندگی را متحول می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی شعبانی امروز _ یکشنبه دوم اردیبهشت _ در آغاز طرح بزرگ راهیان پیشرفت دستاوردهای فناوران و دانش‌بنیان‌ها در راستای برنامه اجرایی و عملیاتی تفاهم‌نامه منعقده بین آموزش و پرورش و سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه، اظهار کرد: برای آموزش دادن، تربیت کردن فرزند یا ورود به حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی باید با شناخت وضعیت مجموعه الگوها و باورها، اقداماتی متناسب با وضعیتی که در آن هستیم، داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت فناوری در عصر جدید، افزود: فناوری همه چیز است و مقدمه زندگی عصر جدید، حضور در این حوزه است چون زندگی در دستان قدرتمند علم است و تکنولوژی و فناوری زندگی را متحول می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه الزامات عصر جدید را داده‌محور، تجربه‌محور و نوآوری دانست و خاطرنشان کرد: عصر جدید ترکیبی از حوزه فیزیکی و الکترونیکی است و برای رشد باید داده، تجربه و نوآوری داشته باشیم.

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه نیز نقشه راه آموزش و پرورش در دولت سیزدهم را سند تحول بنیادین معرفی کرد و ادامه داد: در تلاش هستیم دانش‌آموزانی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تربیت کنیم تا به مراتبی از حیات طیبه برسند که مقدمه‌ساز ظهور امام زمان (عج) باشند.

وی ادامه داد: برای رسیدن به تربیت چند ساحتی دانش‌آموزان نیازمند همکاری منسجم و هماهنگ دیگر ظرفیت‌های نظام هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه یکی از بسترها برای رشد دانش‌آموزان را جهاد دانشگاهی دانست و تصریح کرد: در همین راستا در ۲۷ دی‌ماه سال ۱۴۰۲ تفاهم‌نامه‌ای با هدف گسترش تعامل و ترویج فرهنگ در همه ساحت‌های تعلیم و تربیت سند تحول بنیادین با جهاد دانشگاهی امضا شد.

محمدی ادامه داد: دانش‌آموزان در ساحت علمی و فناورانه با حضور در اردوهای راهیان پیشرفت از واحدهای فناورانه بازدید و با فضای کسب و کار و همچنین کارآفرینی آشنا می‌شوند و در قالب ساحت اجتماعی و سیاسی با شرکت در مناطره‌های دانش‌آموزی آگاهی پیدا می‌کنند.

کد خبر 746641

دیگر خبرها

  • عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه 5 اردیبهشت ۱۴۰۳
  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • برگزاری رویدادی نوآورانه در صنایع خلاق/رونمایی از منشور مسئولت اجتماعی شرکت‌های خلاق
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۴ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۴ اردیبهشت
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۳ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۳ اردیبهشت
  • مقدمه زندگی در عصر جدید حضور در حوزه فناوری است
  • دستور مقامات کاخ سفید پس از حوادث اصفهان