Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: خط قرمز ما در دستگاه قضایی رفتار نامناسب با مردم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان گلستان، هادی هاشمیان در جمع کارمندان تازه استخدام با تاکید بر اینکه افراد بدبرخورد جایی در دستگاه قضایی ندارند، اظهار کرد: نباید اجازه ندهیم سختی و فشار کار در محاکم روی رفتار ما با مردم اثر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* کارکنان خلاق و ایده‌پرداز در اولویت ارتقا هستند
وی تصریح کرد: باید به شکرانه کار در دستگاه قضایی و به تاسی از سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی با کار جهادی و انقلابی، کارگشای مردم باشیم و در چارچوب قانون و وظیفه به کار مردم رسیدگی کنیم.
رئیس کل دادگستری استان گلستان خطاب به کارمندان تازه نفس گفت:از تجربه دیگران و نیروی جوانی برای خدمت به مردم و پیشبرد برنامه‌های دستگاه قضایی استفاده کنید.
هاشمیان با اشاره به سلامت اداری دستگاه قضایی خاطرنشان کرد:  همه برای سلامت دستگاه قضایی وظیفه داریم و باید مسوولانه عمل کنیم.

* گشاده‌رویی، پرکاری، داشتن گوش شنوا برای شنیدن صدای مردم از ویژگی یک کارمند دستگاه قضا است
معاون منابع انسانی دادگستری استان گلستان هم در این جلسه بر گشاده‌رویی، پرکاری، داشتن گوش شنوا برای شنیدن صدای مردم، انصاف، نظم و انضباط اداری و امانت‌داری  تاکید کرد و گفت: کار در دستگاه قضایی سخت و حساس است اما  با وجدان کاری و رعایت قانون و مقررات در پیشبرد کارهای دستگاه قضایی و احترام به مردم پیشگام باشید.
محمود اسپانلو  افزود: کارکنانی که با ایده‌های خود سبب تحول در کار و افزایش کیفیت و سرعت پاسخگویی به مردم شوند در ارتقای اداری و اعطای پست‌های مدیریتی در اولویت خواهند بود .
رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان گلستان هم در این جلسه  به کارکنان تازه نفس توصیه کرد کار و سلامت در کار را همیشه مدنظر قرار دهند و به آن توجه کنند.

* در مبارزه با فساد با هیچ‌کس به ویژه با کسانی که در دستگاه قضایی استان تخلف مرتکب شوند، تعارف  نداریم
رمضانعلی عابدی با تاکید بر اینکه همه تلاش ما حفظ و حراست از سرمایه انسانی قوه قضاییه است، گفت: هر چند به دنبال مچ‌گیری از افراد نیستیم اما همانگونه که رئیس محترم قوه قضاییه هم تاکید کردند اولویت ما مبارزه با فساد است و در این زمینه با هیچ‌کس به ویژه با کسانی که در دستگاه قضایی استان تخلف مرتکب شوند، تعارف  نداریم.
تعدادی از کسانی که در آزمون استخدامی دادگستری قبول شده‌اند و مراحل اداری کار آنها طی شده است از امروز کار خود را آغاز کردند.
انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان گلستان هادی هاشمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مردم شهر پلدشت از وضعیت نا مناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی گلایه دارند و از مسئولین شهر خواستار رسیدگی به این موضوع می‌باشند  بلوار صنم بلاغی به طول دو کیلومتر در مسیر گمرک شهرستان پلدشت واقع شده و کامیون‌های ترانزیتی بجای پارک در پارکینیک‌ها در خیابان‌ها پارک کرده و گازوییل مازد خودروی خود را روی اسفالت می‌ریزند و این امر موجب تخریب آسفالت این مسیر شده است.  حسن زاده شهردار پلدشت در خصوص این موضوع گفت علی رغم وجود تیرپارک و پارکنینک در شهر کامیون‌ها در خیابان‌ها پارک کرده و باعث الودگی محیط زیست و تخریب آسفالت می‌شوند و ما از طریق مراجع قضایی پیگیر این موضوع هستیم و بعد از پیگیری به وضعیت آسفالت این مسیر رسیدگی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • بسیاری از پرونده‌های حقوقی اردبیل ‌دعاوی ملکی است