Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزنامه «جروزالم پست»، تیم صلح آمریکا در حال حاضر قبل از سفر به اسرائیل در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس حضور یافته است. 
این تیم آمریکایی متشکل از جرد کوشنر مشاور ارشد ترامپ، آوی برکوویتز نماینده ویژه مذاکرات بین‌المللی و برایان هوک نماینده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا برای ایران در حاشیه نشست داووس در حال برگزاری سلسله جلسات با مقامات خاورمیانه و سایر رهبران مربوطه برای گفت‌وگو درباره برنامه صلح ایالات متحده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این روزنامه رژیم صهیوینستی افزود، انتظار می‌رود مقامات تیم صلح آمریکا که هم اکنون در حال مذاکره با مقامات کشورهای خاورمیانه در مجمع جهانی اقتصاد در داووس هستند، روز چهارشنبه سوئیس را به مقصد اسرائیل ترک کنند. 
طبق برنامه‌های از قبل تعیین شده مقامات تیم آمریکایی در اسرائیل با بنیامین نتانیاهو و بنی گانتز رهبر حزب آبی و سفید دیدار کنند. 
پیش از برگزاری نشست داووس، برکوویتز نماینده ویژه مذاکرات بین المللی آمریکا با مقامات خاورمیانه در لندن در مورد طرح ننگین معامله قرن گفت و گو و دیدار کرده بود. 
این روزنامه می‌نویسد، مذاکرات حساس تیم آمریکایی در حالی انجام می‌شود که گمانه زنی‌های فزاینده‌ای مبنی بر اینکه دولت ترامپ می‌تواند این توافق نامه را در روزهای آینده معرفی کند، انجام می‌شود. 
طرح معامله ننگین قرن که توسط دولت آمریکا ارائه شده است شامل انضمام کامل قدس و شهرک‌های موجود در کرانه باختری به رژیم صهیونیستی و نابودی کامل حق بازگشت آوارگان فلسطینی است. 
 

برچسب‌ها جرد کوشنر حزب آبی و سفید دولت ترامپ ایالات متحده آمریکا خاورمیانه مجمع جهانی اقتصاد اسرائيل پروندهٔ خبری داووس ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جرد کوشنر حزب آبی و سفید دولت ترامپ ایالات متحده آمریکا خاورمیانه مجمع جهانی اقتصاد اسرائيل جرد کوشنر حزب آبی و سفید دولت ترامپ ایالات متحده آمریکا خاورمیانه مجمع جهانی اقتصاد اسرائيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین نماینده ویژه سازمان ملل در افغانستان

توماس وست نماینده ویژه آمریکا برای افغانستان در گفتگو با محمد ابوشهاب معاون نماینده امارات متحده عربی در سازمان ملل درباره مسائل افغانستان گفتگو کرد.

گفته می‌شود در این دیدار به طور مشخص درباره تعیین نماینده ویژه سازمان ملل در افغانستان تبادل نظر شده است.

دفتر نمایندگی امارات متحده عربی در سازمان ملل در شبکه ایکس نوشت در این دیدار درباره وضعیت جاری در افغانستان نیز گفتگو شده است.

شورای امنیت سازمان ملل در دسامبر سال گذشته میلادی با تصویب قطعنامه‌ای، بر تعیین نماینده ویژه این سازمان در امور افغانستان تاکید کرده بود.

از سوی دیگر، مقامات طالبان بارها با تعیین نماینده ویژه سازمان ملل در امور افغانستان مخالفت کرده است.

رئیس دوره‌ای جدید شورای امنیت اخیراً در یک نشست خبری از اینکه تاکنون گامی در راستای تعیین نماینده ویژه برای افغانستان برداشته نشده، ابراز نگرانی کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • درخواست کوبا از واشنگتن برای کاهش تحریم‌ها
  • حماس: اولویت ما همچنان استقرار آتش‌بس دائمی در غزه است
  • حماس: اولویت ما همچنان استقرار آتش بس دائمی در غزه است
  • آخرین وضعیت نماینده ارومیه در بیمارستان
  • مسکو: «کوریِ گزینشی» غرب در قبال خاورمیانه نامحدود است
  • مذاکرات مهم آمریکا، اسرائیل و مصر درباره عملیات رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۷۲۹ نفر رسید/ درخواست وزیر اسرائیلی برای اشغال نوار غزه
  • مذاکرات مهم آمریکا، اسرائیل و مصر درباره عملیات رفح
  • مذاکرات مصر، رژیم صهیونیستی و آمریکا در مورد عملیات رفح
  • بایدن با مقامات امنیت ملی آمریکا جلسه اضطراری تشکیل می دهد
  • تعیین نماینده ویژه سازمان ملل در افغانستان