Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@07:15:28 GMT

بودجه سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۴۸۶۱

بودجه سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد

قادر آشنا از ابلاغ بودجه سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از سوی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد. ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۷ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

قادر آشنا قائم مقام سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ از مشخص شدن رقم بودجه نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت:‌ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رقم بودجه نمایشگاه سی وسوم را ابلاغ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ براین اساس بودجه نمایشگاه سی و سوم 17 میلیارد تومان تعیین شده است،‌ سال گذشته نیز همین میزان تعیین شده بود که ما با در نظر گرفتن برخی موارد نسبت به سال گذشته آن موفق به صرفه‌جویی 2 میلیارد تومانی شدیم.

آشنا تصریح کرد: امسال نظر بنده بر این بود که با رقم 16 میلیارد تومان نمایشگاه را برگزار کنیم، اما بعدا دوستان گفتند این رقم اندکی غیرواقعی است ولی تمام تلاشمان بر صرفه‌جویی خواهد بود.

منتظر ابلاغ آیین‌نامه نمایشگاه کتاب هستیم/ ناشران محروم شده بخشیده نخواهند شداتمام تغییرات در آیین‌نامه نمایشگاه کتاب / برگزاری مزایده برای تبلیغات

 وی درباره میزان یارانه نمایشگاه سی و سوم نیز گفت:  مبلغ یارانه هنوز مشخص نشده است.

مدیرموسسه نمایشگاه‌های فرهنگی درباره هزینه برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران و رقمی که به مصلی پرداخت می‌شود‌، نیز گفت: سال گذشته 4 میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه برگزاری به مصلا پرداخت کردیم،‌ مسئولان مصلی امسال در نظر داشتند تا این میزانم را افزایش دهند‌، ما از آن‌ها خواسته‌ایم که درصد اندکی افزایش دهند،‌ که البته هنوز میزان آن مشخص نشده است.

وی در پایان گفت: هفته آینده هیئتی از اهالی فرهنگ ترکیه (مهمان ویژه نمایشگاه کتاب) به ایران خواهند آمد تا درباره جزئیات فعالیت و حضور آن‌ها در نمایشگاه کتاب تهران صحبت کنیم.

انتهای پیام/

 

هیتید از ترکیه هفته اینده بهتهران میاید با مسئولیت محجمع وزارت فرهنگ منتظریم جزئیات

 

 

R1013198/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نمایشگاه کتاب

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی، عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در اردیبهشت ماه بهار کتاب و کتابخوانی نیز اتفاق می‌افتد، اظهار کرد: از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه نمایشگاه کتاب به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی برگزار خواهد شد و بنده به عنوان رییس کمیته فرهنگی به نمایندگی از کمیسیون فرهنگی اجتماعی در این جلسه شرکت کردم که این جلسه توسط معاونت فرهنگی وزارت ارشاد تشکیل شد و شهرداری تهران نیز همکاری لازم را خواهد داشت تا اتفاق خوبی روی دهد.


وی با بیان اینکه اقدامات شهرداری در سال گذشته مناسب بود، تصریح کرد: بنا بر این است که امسال نیز با اقدامات مدیریت شهری و دیگر دستگاه‌ها اتفاق خوبی را در این حوزه برای فعالان عرصه کتابخوانی و شهروندان شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد
  • پیرنگ جدی نمایشگاه امسال موضوع فلسطین و غزه خواهد بود
  • ساعت کار نمایشگاه کتاب و پیشنهاد گذاشتن صندوق رأی
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران الگوی مدیریتی مشارکت در بین رویداد‌های کشور است
  • جزئیات برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • جزئیات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب اعلام شد/ چرا باز هم مصلی محل برگزاری شد؟
  • نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • نمایشگاه کتاب تهران محل رونق اقتصادی نشر است
  • نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران محلی برای رونق اقتصادی نشر