Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو هفته بعد از آنکه دولت آمریکا ادعا کرد هیچ نظامی این کشور در جریان انتقام موشکی ایران آسیب ندیده پنتاگون به زخمی شدن شمار زیادتری از این نظامیان اعتراف کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع آمریکا اعتراف کرده علاوه بر ۱۱ نظامی آمریکا که قبلاً اعلام شد در حمله موشکی ایران به «عین‌الاسد» زخمی شده‌‌اند نظامیان دیگری هم برای طی روند درمان به خارج از عراق منتقل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روزنامه واشنگتن‌پست نوشته نزدیک به دو هفته پس از آنکه «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا و مقام‌های وزارت دفاع این کشور اعلام کردند هیچ‌کس [در حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد] آسیب ندیده پنتاگون گفته شمار بیشتری از نظامیان آمریکایی برای انجام درمان‌های پزشکی و معاینات به خارج از عراق منتقل شده‌اند. 

وزارت دفاع آمریکا، بعد از انکارها و تکذیب‌های اولیه روز جمعه بالاخره اعتراف کرد بعد از حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد ۱۱ نظامی آمریکایی برای درمان به خارج از عراق منتقل شده‌اند. 

روز سه‌شنبه مقام‌های ارتش آمریکا از ارائه آمار درباره شمار نظامیانی که تحت درمان هستند  خودداری کرده اما گفته‌اند «سربازان دیگری به مرکز منطقه‌ای لاندستول در آلمان منتقل شده‌اند.»

به نوشته واشنگتن‌پست، مقام‌های آمریکایی این احتمال را که شمار این زخمی‌ها در روزهای آینده افزایش یابد را رد نکرده‌اند. 

فرماندهی مرکزی آمریکا  

در حال تکمیل....

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا عین الاسد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا چین یک تهدید برای آمریکا به شمار می‌آید؟ + فیلم

چین به سرعت در حال پیشرفت است و به زودی جایگاه آمریکا را در زمینه قدرت اول اقتصادی دنیا خواهد گرفت. اما در مقابل، آمریکا بدهی زیادی دارد و زندگی مردم این کشور رو به پسرفت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 
  • حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد
  • چرا چین یک تهدید برای آمریکا به شمار می‌آید؟ + فیلم
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • درمان سرماخوردگی و آنفولانزا با این روغن