Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@23:31:54 GMT

لغو ممنوعیت ادامه تحصیل سربازان

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۴۹۴۹

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سردار سید‌مهدی فرحی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه سه جانبه بین قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح کشور با دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه فنی حرفه‌ای اظهار داشت: وزیر علوم و سردار باقری هم این تفاهمنامه را تنفیض کردند.

وی با بیان اینکه برای عملیاتی شدن این تفاهمنامه جلسات زیادی برگزار شد گفت: بهمن‌ماه امسال خبر خوشی برای سربازان داریم و از این تفاهمنامه بهمن ماه امسال رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح کشور با اشاره به اینکه ممنوعیت ادامه تحصیل برای سربازان در دوران مقدس سربازی برداشته شده گفت: سربازان ما می‌توانند در دوران دو ساله سربازی در دانشگاه علمی کاربردی و یا فنی حرفه‌ای به صورت پودمان مهارت کسب کنند.

وی با اشاره به جزئیات این تفاهمنامه گفت: در حال حاضر امکان مهارت‌آموزی در ۱۱ رشته قطعی شده و با پای کار آمدن دانشگاه فنی و حرفه‌ای این رشته‌ها افزایش پیدا می‌کند.

فرحی با بیان اینکه این طرح به صورت پایلوت در ۸ استان اجرا می‌شود و در آینده همه استان‌ها را دربر می‌گیرد گفت: سربازان می‌توانند در اوقات فراغت ادامه تحصیل داده و مهارت پودمانی را کسب کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه اجلاس داووس سردار حجازی زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا حمید ابوطالبی ادامه تحصیل ممنوعیت ادامه تحصیل ادامه تحصیل سربازان مکانیسم ماشه اجلاس داووس سردار حجازی زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا حمید ابوطالبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازدواج و تحصیل اولویت امسال کمیته امداد کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️حجت‌الاسلام والمسلمین علی جعفری در سمنان گفت : استفاده از خدمات مشاوره ازدواج از اولویت‌های برنامه فرهنگی کمیته امداد کشور برای دختران ۱۹ تا ۳۰ سال تحت پوشش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود : امسال  برای مشاوره تحصیلی ۸۰۰ هزار دانش آموز کمیته امداد امام خمینی   ۲ هزار مربی و مشاور تحصیلی در نظر گرفته شده  که ۰ درصد این مربیان پشتیبان از جوانان توانمند و مددجوی کمیته امداد هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • این افراد از خدمت سربازی معاف شدند
  • در غرب تحصیل کرد اما آثارش به شدت ایرانی است
  • ادامه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • امضای تفاهمنامه همکاری وزارت مهاجرین طالبان با موسسات خصوصی
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • ترک تحصیل ۹۳۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی گذشته
  • ضیافتی برای سربازان وطن در لرستان
  • چرا سربازان در گذشته گلوله‌های خود را می‌جوشاندند؟
  • ازدواج و تحصیل اولویت امسال کمیته امداد کشور