Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، متهم به دلیل این که دختر 16 ساله قصد نجات جان مادرش را زیر دست و پای او داشت به آتش کشید و او را زنده زنده سوزاند.

قربانی این پدر بی رحم را هیولا نامید که با کتک زدن مداوم او و مادرش آن ها را مورد آزار و اذیت قرار می دهد.

اطلاعات پلیس نشان می دهد که متهم با ریختن بنزین در حین مستی به شکل وحشیانه ای دختر خود و خانه اش را به آتش کشیده و با رسیدن آتش یه اجاق خانه منفجر شده و آنا در آتش سوخته اما خوشبختانه مادر و برادر آنا به دادش رسیده و او را از مرگ حتمی نجات دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادر آنا در خصوص این اتفاق گفت: پس از بیرون کشیدن خواهرم از آتش بدنش را با برف پوشاندیم و پدرم که ایستاده بود تنها ما را نگاه می کرد و حتی هنگامی که از او کمک خواستیم گفت برایم اهمیتی ندارد.

گفتنی است که پزشکان تائید کردند که آنا دچار سوختگی شدید در ناحیه سر، صورت ، مجاری تنفسی و دست هایش شده و چهره زیبایش را از دست داده و نیاز به جراحی پلاستیک دارد و همچنین متهم به جرم ضرب و شتم همسر و آتش کشیدن دختر 16 ساله اش دستگیر و راهی زندان شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آزار و اذیت بنزین جرم ضرب و شتم مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اغفال دختر بالاشهری توسط مرد الکلی | فرار دختر ۱۸ ساله با مردی که می‌خواست او را به خارج ببرد

به گزارش همشهری آنلاین، سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: اواسط فروردین‌ماه امسال و در پی فقدان دختری حدودا ۱۸ ساله و شکایت خانواده وی به پلیس در شمال شهر تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و در جریان آن پدر فرد فقدانی با حضور در مقر انتظامی به کارآگاهان گفت که دختر ۱۸ ساله‌اش حدود ۸ ماه قبل با پسر جوانی که به مشروبات الکلی اعتیاد شدیدی داشت، دوست شده و اصرار داشته تا با او ازدواج کند اما پس از آنکه با مخالفت شدید خانواده‌اش مواجه شده یک روز به بهانه رفتن به سوپر مارکت از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با تحقیقات میدانی مشخص شد فقدانی به همراه مردجوان از خانه فرار کرده و آنها در مسیر از مغازه خوراکی تهیه کردند. بدین ترتیب در ابتدا با بازبینی دوربین‌های مداربسته چهره این مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصد های اطلاعاتی مخفیگاه وی نیز مورد شناسایی قرار گرفت. پس از اقدامات پلیسی نامحسوس و شبانه‌روزی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و به‌همراه فقدانی به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و در جریان آن به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج و مهاجرت اعتراف کرد. در ادامه نیز با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، فقدانی تحویل خانواده‌اش شد و متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.

ولی‌پور گودرزی در پایان به جوانان و نوجوانان توصیه کرد که خانواده امن‌ترین محیط برای بیان مشکلات و طرح دغدغه‌هاست و به هیچ عنوان نباید فریب افراد خارج از خانواده را خورده و به این بهانه از کانون گرم خانواده خارج شد.

کد خبر 846018 منبع: ایسنا برچسب‌ها اعتیاد - الکل خبر مهم آدم‌ربايى حوادث ایران

دیگر خبرها

  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • اغفال دختر بالاشهری توسط مرد الکلی | فرار دختر ۱۸ ساله با مردی که می‌خواست او را به خارج ببرد
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • بازداشت مرد الکلی به دلیل اغفال و فراری دادن دختر ۱۸ ساله
  • قتل هولناک نو عروس در بازار/ ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله
  • قتل تکان دهنده نو عروس در بازار / ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله
  • قتل نو عروس در بازار | ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله | زنم به من بی‌محلی می‌کرد چون...
  • ربودن دختر نوجوان توسط پسر ۲۵ ساله برای ۱۰ میلیارد
  • ربودن دختر نوجوان توسط پسر ۲۵ ساله برای ۱۰ میلیارد تومان