Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، مهدی فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف در مراسم یادبود جانباختگان سانحه هواپیمای اوکراینی که عصر سه شنبه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های این جانباختگان از اعطای بورس تحصیلی تحقیقاتی به یاد جانباختگان دانشگاه صنعتی شریف در این سانحه هوایی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: برگزاری مراسم یادبود نخبگان از دست رفته دانشگاه شریف حداقل کاری بود که می‌توانستیم برای این عزیزان انجام دهیم و در نظر داریم نمادی را در دانشگاه به یاد این 16 جانباخته سقوط هواپیمای اوکراینی که دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف بودند در دانشگاه نسب کنیم.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف همچنین ادامه داد: علاوه براین در نظر داریم تعدادی بورس تحصیلی و تحقیقاتی را با موافقت و حمایت معنوی خانواده های جانباختگان نخبگان شریف در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی و حمایت خود دانشگاه و بنیاد حمایت از نخبگان دانشگاه داشته باشیم تا این بورسیه به نام عزیزان از دست رفته سالیانه به تعدادی از دانشجویان اهدا شود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه از نیمه کاره رها شدن ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در همدان

قطعات هر هواپیمای از رده خارج شده می‌تواند در صنعت یا بخش‌های یک هواپیمای جدید به کار رود و همینطور این هواپیما‌ها از مواد خطرناکی نیز تشکیل شده است، اما وقتی به مرکز بازیافت می‌رسد از مواد خطرناک پاکسازی خواهند شد.

به گفته شهروند خبرنگار ما حدود ۳ سال گذشته تصمیم به ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در استان همدان گرفته شد، اما نیمه کاره رها شده است. 

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، چرا با گذشت ۳ سال پروژه ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در استان همدان نیمه کاره رها شده است و هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته؟

منبع: علی دادا - همدان

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • گلایه از نیمه کاره رها شدن ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در همدان
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی
  • شرایط تحصیل اتباع خارجی در دانشگاه های ایران چیست؟
  • بیانیه دانشگاه شریف در واکنش به حمله ایران به رژیم صهیونیستی