Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: انتظار  است در کمترین زمان ممکن استان امر کاداستر را تمام و به نتیجه مطلوب برساند که شاهد باشیم تا همه اسناد و املاک موجود در کشور ثبت الکترونیکی شوند. تاریخ انتشار: 05:00 - 02 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۰۷۳

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، علی اکبر گروسی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در یکصد و نهمین جلسه شورای قضایی و برنامه ریزی دادگستری استان آذربایجان غربی و سازمان‌های تابعه گفت: دستگاه قضایی استان باید در حوزه انتخابات کاملاً بی طرفانه عمل کند و له یا علیه هیچ یک از کاندیداها نباید اقدامی نماید و همه باید برای برگزاری پرشور و نشاط انتخابات تلاش کنیم، اما وظایف صیانتی و مراقبتی خود را هم باید انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروسی ادامه داد: سیاستهای تحولی قوه قضاییه توسط شخص رئیس قوه قضاییه پیگیری می‌شوند و دستگاه قضایی استان هم همکاری و همراهی خوبی با قوه قضاییه دارد و دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌های ابلاغی را به نحو مطلوب اجرا می‌کند.

وی افزود: اکنون در دستگاه قضایی استان شاهد یک کار جهادی برای کاهش آمار موجودی پرونده هستیم و تلاش همکاران شبانه روزی است و همه در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم و رسیدگی به پرونده‌های مسن در نزدیکترین وقت ممکن تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

تاکید بر برنامه ریزی بهنگام و مدبرانه درجهت کاهش تخلفات انتخاباتی

این مقام قضایی ادامه داد: در مورد کاداستر اداره کل ثبت اسناد و املاک کارهای خوبی را انجام داده است و انتظار  است در کمترین زمان ممکن استان امر کاداستر را تمام و به نتیجه مطلوب برساند که شاهد باشیم تا همه اسناد و املاک موجود در کشور ثبت الکترونیکی شوند.

گروسی در ادامه بیان کرد: پزشکی قانونی و اداره کل زندانها هم اقدامات عمرانی خوبی را انجام می‌دهند که انشاالله با همت مضاعف مدیران این دو نهاد پرکار و پرمراجعه پروژه‌های مربوطه تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهند شد.

وی ادامه داد: مشکلات مربوط به ایجاد حساب کاربری و ابلاغ الکترونیک در سازمان قضایی نیروهای مسلح هم با پیگیریهای رئیس سازمان و همکاری انفورماتیک دادگستری استان در اسرع وقت به نتایج مطلوب خواهد رسید.

شورای قضایی استان آذربایجان غربی در پایان مصوباتی داشت که به امضای حاضرین رسید و مقرر شد نتایج مصوبات در جلسه بعدی به اطلاع شورا برسد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری قوه قضاییه کاداستر انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۴۵ درخواست در دومین جلسه شورای طبقه بندی زندان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،صبح روز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ دومین جلسه شورای طبقه بندی زندان ارومیه با حضور دکترعتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و تعدادی از معاونین قضایی در محل زندان ارومیه تشکیل گردید.
عتباتی رئیس کل دادگستری استان در این جلسه گفت: شورای طبقه بندی زندان برای بهره مندی زندانیان از ارفاقات قانونی هست و تلاش مسئولین قضایی و زندان هم این است که زندانیانی که شرایط لازم را دارند، بتوانند از این ارفاقات و تاسیسات قانونی بهره‌مند شوند.
در این جلسه تعداد ۴۵ درخواست طرح و با بررسی و تصمیم اعضای شورا با ۱۸ درخواست که شامل ۴ پابند الکترونیک، ۷ آزادی مشروط و ۴ تعلیق مجازات و ۳ مرخصی موافقت به عمل آمد.
شایان ذکر است در پایان جلسه دکترعتباتی رئیس کل دادگستری استان و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از بند جوانان زندان مرکزی ارومیه بازدید نمودند.

دیگر خبرها

  • تحقق ۷۶ درصدی حدنگاری اراضی کشاورزی استان یزد
  • یزد، پیشرو در اجرای کاداستر اراضی کشاورزی در کشور
  • مراسم معارفه رئیس کل دادگستری مازندران برگزار شد
  • ۱۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند
  • بررسی ۴۵ درخواست در دومین جلسه شورای طبقه بندی زندان ارومیه
  • یزد پیشرو در اجرای کاداستر اراضی کشاورزی در کشور
  • یزد پیشرو در اجرای کاداستر اراضی کشاورزی در کشور/ اتمام طرح در سال جاری
  • حمایت قاطع دادگستری آذربایجان‌غربی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • استفاده بیشتر از ظرفیت‌های قانونی برای کاهش جمعیت کیفری گلستان
  • حقوق عامه، از اولویت‌های دادگستری گیلان در سال جدید