Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدر کیمیا علیزاده گفت: همسر دخترم در همان روز خواستگاری ما را در جریان مهاجرت قرار داد و آنها قصد ندارند به کشور بازگردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کیوان علیزاده، پدر کیمیا علیزاده تکواندوکار ایرانی است که خبر مهاجرت دخترش این روزها بر سر زبان‌ها افتاده است. کیمیا علیزاده که با یک پست اینستاگرامی مهر تأییدی بر خبر مهاجرتش زد، مباحثی را در این نوشته مطرح کرد که با توجه به حمایت های بی دریغ از او در قیاس با بسیاری از ورزشکاران به ادعای بسیاری از اهالی ورزش از واقعیت به دور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیوان علیزاده در خصوص برخی حواشی به وجود آمده مبنی بر اینکه بعضی افراد (از جمله همسر کیمیا علیزاده، حامد معدنچی) در مهاجرت دخترش تأثیرگذار بوده‌اند و ممکن است کیمیا علیزاده از تصمیمش پشیمان شود ، در کمال شگفتی گفت:

تمامی این موضوعات را رد می‌کنم و اصلاً صحت ندارد. همسر کیمیا همان روز اولی که به خواستگاری آمد، اعلام کرد قصد ترک ایران را دارد، حتی این موضوع را با آقای پولادگر (رئیس فدراسیون تکواندو) هم در میان گذاشتم.

وی بر همین اساس ادامه داد:

 حامد معدنچی (همسر دخترم) گفته بود که قصد دارد برنامه زندگی‌اش را در خارج از کشور دنبال کند و ما از روز اول در جریان تصمیم آنها برای مهاجرت بودیم ولی زمان آن مشخص نبود. ما بر روی این موضوع توافق داشتیم و حرف‌هایی که زده می‌شود، حقیقت ندارد. برای چه دخترم بخواهد پشیمان باشد؟ او تصمیمش را برای مهاجرت از قبل گرفته بود.

وی در پاسخ به این انتقاد که حمایت های بی شماری لز کیمیا شده و دخترش چه توقعی داشته که برآورده نشده، بیان کرد:

نمی‌دانم دقیقاً او چه انتظار و توقعی داشته است ، من در این مورد حرفی نمی زنم ، خودش اگر دلش خواست صحبت می کند .

کیوان علیزاده درباره منع قانونی دخترش برای پیوستن به تیم ملی آلمان نیز گفت:

 کیمیا بر اساس قانون نمی‌تواند در شرایط کنونی برای آلمان مبارزه کند. او تا دو سال محروم خواهد بود و پس از آن حق بازی برای این کشور را دارد. در شرایط فعلی او باید زیر نظر پرچم IOC (کمیته بین‌المللی المپیک) مبارزه کند.

منبع : خبرگزاری آنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کیمیا علیزاده تکواندو کیمیا علیزاده کیوان علیزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!

یعنی هر لحظه‌ای که تصور می‌کنید اینجا نقطه آخر حماسه‌سازی‌های سیاوش یزدانی است، مدافع سپاهان بار دیگر شما را شگفت‌زده می‌کند! بعد از شکست غیرمنتظره الهلال عربستان مقابل العین امارات و ناکامی این تیم در صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، یزدانی با انتشار کامنت «یک- صفر» به هجو این باشگاه پرداخت. چرا؟ چون بعد از اخراجش از زمین در بازی رفت با الهلال، همین اعداد را که تا آن زمان نتیجه بازی بود به هواداران حریف نشان داد و بعد که آنها ۳گل زدند و بردند، کلی طرح طنز در مورد کری‌خوانی سیاوش ساخته شد.

اتفاقی که الان افتاده این است؛ مدافع سپاهان کری‌خوانی شکست‌خورده خودش بعد از اشتباه مرگباری که جلوی الهلال داشته و منجر به حذف سپاهان شد را یادآوری کرده؛ حقیقتا که خوش به سعادتت!

منبع: همشهری‌آنلاین

دیگر خبرها

  • واکنش ابراهیم رئیسی به درگذشت عروس امام خمینی
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی درباره برنامه هسته ای ایران
  • همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس
  • تماس فوری علی دایی با ترانه علیدوستی | واکنش پدر بازیگر سرشناس به تماس شهریار